» بررسی » کاهش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال
بررسی

کاهش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال

2024-04-14 0014

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: کاهش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال
ارزهای دیجیتال در چند دقیقه گذشته افت قابل توجهی را تجربه کرده اند. بیت کوین سطح 69000 دلاری خود را از دست داد و به 65673 دلار سقوط کرد. در حالی که این اتفاق می افتاد، توجه به آلت کوین های با حجم بالا مانند اتریوم معطوف شد. قیمت اتریوم در این مدت به 3285.47 دلار کاهش یافت. در ساعات گذشته، یک تحلیلگر نظرات خود را در مورد اتریوم به اشتراک گذاشت .

تفسیر تحلیلگر در مورد اتریوم

یک تحلیلگر معروف رمزارز در دنیای ارزهای دیجیتال پیش بینی کرد که اتریوم (ETH) می تواند ظرف چند روز به بالاترین حد خود (ATH) برسد.

Criptopaul، در پلتفرم رسانه اجتماعی X، تاکید کرد که پس از رویداد نصف کردن، که پاداش استخراج‌کنندگان بیت‌کوین را به نصف کاهش می‌دهد، اتریوم از نظر تاریخی از بیت کوین (ETH/BTC) در ماه بعد بهتر عمل کرد.

در حالی که نصف شدن بعدی در حدود 19 آوریل پیش بینی می شود، این تحلیلگر گفت:

نصف شدن فرا رسیده است و از نظر تاریخی همیشه نقطه اتصالی برای انفجار آلتکوین و یک معکوس در ETH/BTC بوده است. اماده ای؟ من همچنین انتظار دارم یک ETH ATH جدید ظرف 30 روز باشد.

ETH/BTC در حال حاضر با قیمت 0.05017 BTC (3285 دلار) در زمان نگارش معامله می شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. اتریوم در سال 2021 به بالاترین قیمت خود یعنی 4900 دلار رسید.

این معامله گر همچنین تاکید کرد که انتظار می رود سایر آلتکوین ها در این ماه رالی های جدیدی را آغاز کنند.

برخی آلتکوین ها دوباره نفس می کشند، این قبل از مرحله دوم بود، مرحله سوم به زودی با ATH های جدید در همه جا خواهد آمد. فقط نگه میدارم

آیا Dogecoin (DOGE) افزایش خواهد یافت؟

یکی از آلتکوین‌هایی که توجه معامله‌گران را به خود جلب کرد، بهترین توکن بی‌منظور حجم، Dogecoin ( DOGE ) بود. این تحلیلگر بر این باور است که DOGE در حال حرکت قیمتی مشابه آنچه در حدود 0.01 دلار بود، در حال حاضر در سطح 0.20 دلار، قبل از یک رالی بزرگ است.

معامله‌گر نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد در صورت تکرار این شکل‌گیری، DOGE می‌تواند شاهد یک رالی سهموی باشد (به زیر مراجعه کنید).

DOGE: چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟

معامله‌گر همچنین اظهار نظر خوش‌بینانه‌ای کرد مبنی بر اینکه دوج کوین در این دوره از ارزش بازار اتریوم (ETH) پیشی می‌گیرد.

من تعجب نخواهم کرد که ببینم Dogecoin در طول این روند صعودی از اتریوم پیشی گرفته است. شما اینجا هم خواهید خندید، درست مثل کاری که با مقاله سولانای 9 دلاری من در 30 دسامبر 2022 انجام دادید، اما من شوخی نمی کنم – دوباره.

در زمان نگارش، DOGE پس از افت 7.22 درصدی همچنان با 0.1864 دلار معامله می‌کند که هنوز با سطح ATH فاصله دارد.
این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: کاهش قابل توجه قیمت ارزهای دیجیتال

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×