» بررسی » بازار کریپتو شاهد افت ناگهانی قیمت است
بررسی

بازار کریپتو شاهد افت ناگهانی قیمت است

2024-04-26 0014

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: بازار کریپتو شاهد افت ناگهانی قیمت است
بیت‌کوین ، اتریوم و آلت‌کوین‌های اصلی پس از انتشار اخباری مبنی بر دستگیری بنیانگذاران کیف پول سامورای توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در بحبوحه تنش‌های مداوم در خاورمیانه و نوسانات پس از نصف شدن، برای مدت کوتاهی سقوط کردند. در عرض یک ساعت پس از اعلام وزارت دادگستری،قیمت بیت کوین 3.6 درصد کاهش یافت. بر اساس گزارش CoinMarketCap، قیمت به زیر سطوح حمایت بنیادی 63710 دلار سقوط کرد و سپس بهبودی جزئی را به 64546 دلار نشان داد.

What’s Happening in the Crypto Market?

در همین دوره، اتریوم 2.51 درصد سقوط کرد اما نتوانست بهبود یابد و به 3158 دلار کاهش یافت. بزرگترین پروژه های آلتکوین نیز ضربه خوردند، به طوری که PEPE با افت 6.4 درصدی، Shiba Inu 2.7 درصد و Dogecoin برای مدت کوتاهی 3.2 درصد پس از اعلام کاهش یافت.

افت شدید قیمت در دو ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار باعث انحلال گسترده موقعیت های خرید در بازار آتی شد. طبق داده‌های CoinGlass، در ۱۲ ساعت گذشته، ۳۳.۰۸ میلیون دلار موقعیت خرید در بیت‌کوین، ۲۹.۸۸ میلیون دلار در اتریوم و حدود ۲۳ میلیون دلار در بقیه بازار ارزهای دیجیتال نقد شده است.

Notable Discussion in the Crypto Community

جامعه کریپتو تا حد زیادی انتظار نوسانات کوتاه‌مدت پس از رویداد نصف شدن بیت‌کوین را داشت که تنها چند روز قبل از 20 آوریل رخ داد. سرمایه‌گذار و تحلیلگر کریپتو Rekt Capital در 24 آوریل به دنبال‌کنندگانش پیش‌بینی کرد که اوج صعودی بعدی بازار تا حدود 546 روز رخ نخواهد داد. پس از رویداد هاوینگ، در حدود پایان سال 2025.

علیرغم احساسات مثبت کلی سرمایه گذاران در بازار کریپتو، نوسانات رخ داد. شاخص ترس و طمع، که احساسات بازار کریپتو را اندازه گیری می کند، نشان داد که امتیاز حرص و طمع در این هفته 15 امتیاز افزایش یافته و به 72 رسیده است. جامعه کریپتو از دستگیری های اخیر توسط دولت ایالات متحده انتقاد کرد، از ترس سرکوب شدید دیگری در بازار کریپتو، و رایان، تحلیلگر کریپتو. آدامز در پستی که در 24 آوریل منتشر شد اظهار داشت:

«این توسعه دهندگان فقط به خاطر نوشتن کد با ۲۵ سال زندان مواجه هستند. آمریکا در حال ارسال پیام است. هیچ معامله ای خصوصی نخواهد بود.»

فرد کروگر در همان روز در پستی مدعی شد که دستگیری عموماً ظاهر خوبی برای بیت کوین نیست. مفسر کریپتو لوک میکیک با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت:

“حمله دولت ایالات متحده به کیف پول سامورایی بزرگتر از آن چیزی است که اکثر مردم فکر می کنند.”

The post first appeared on COINTURK NEWS: Crypto Market Sees Sudden Price Drops

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×