» اخبار » آلت کوین های نوظهور زیر یک دلار در بازار کریپتو جلب توجه می کنند
اخبار

آلت کوین های نوظهور زیر یک دلار در بازار کریپتو جلب توجه می کنند

2024-04-26 0012

همچنین می‌توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: آلت‌کوین‌های نوظهور زیر یک دلار در بازار کریپتو جلب توجه می‌کنند.
روند بازار کریپتو نشان می‌دهد که در کنار آلت‌کوین‌های پیشرو مانند Pepe (PEPE)، Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) به آلت‌کوین‌های مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم با قیمت کمتر از یک دلار علاقه‌مند است. این آلت‌کوین‌ها اخیراً در میان نوسانات بازار بازدهی قابل‌توجهی به دست آورده‌اند و سرمایه‌گذارانی را که به دنبال سود قابل توجهی هستند، جذب کرده‌اند. محبوبیت فزاینده این آلت کوین ها از پتانسیل آنها برای تبدیل سرمایه گذاری های متوسط ​​به مبالغ قابل توجه ناشی می شود. ما لیستی از شش آلتکوین با پتانسیل بالا با قیمت زیر یک دلار را برای شما گردآوری کرده ایم.

پپه (PEPE)

در بالای لیست Pepe، یک آلتکوین جدید در بلاک چین اتریوم قرار دارد. دارایی اصلی شبکه، PEPE، که به نام خود پپه نامگذاری شده است، به سرعت با هدف رقابت با موفقیت memecoin های معروف مانند Shiba Inu و Dogecoin (DOGE) مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر، PEPE از نظر ارزش بازار در رتبه 35 قرار دارد و ارزش بازار آن 3.22 میلیارد دلار است.

گسترش پشتیبانی از آلت‌کوین توسط صرافی‌های رمزنگاری پیشرو مانند کوین‌بیس و خریدهای قابل توجه توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، دید و قیمت پروژه را افزایش داده است و به روند رو به رشد بازار و حرکت کمک می‌کند.

شیبا اینو (SHIB)

در جایگاه دوم این فهرست، SHIB شیبا اینو قرار دارد که همچنان در بازار کریپتو با ارزش بازار 15.18 میلیارد دلار قدرت خود را نشان می دهد و آن را در رتبه یازدهم قرار می دهد. در حال حاضر با قیمت 0.00002577 دلار معامله می شود، SHIB تنها در سال 2023 شاهد افزایش چشمگیر 146 درصدی بوده است و همچنان به عنوان یک حضور قدرتمند در بازار memecoin برجسته است. افزایش حجم معاملات، سوزاندن رمزهای استراتژیک، و معرفی شبکه لایه 2 Shibairum به مسیر رشد پایدار آن کمک می کند.

فلوکی (FLOKI)

در جایگاه سوم Floki (FLOKI) قرار دارد که در ابتدا به عنوان memecoin معرفی شد. FLOKI با درگیر شدن فعالانه با متاورس، امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi ) و NFTها، به طور قابل توجهی در دنیای Web3 تکامل یافته است، و فراتر از مبدا memecoin خود است. در حال حاضر با قیمت 0.0001885 دلار معامله می شود، FLOKI دارای ارزش بازار 1.8 میلیارد دلار است و در رتبه 55 قرار دارد. ادغام فرهنگ محبوب اینترنت با پروژه‌های نوآورانه، آن را به عنوان گزینه‌ای امیدوارکننده برای دستاوردهای آتی قرار می‌دهد و با روند رو به رشد مشاهده شده در سایر ممکوین‌های مبتنی بر اتریوم همسو می‌شود.

Grok (GROK)

در جایگاه چهارم Grok (GROK) قرار دارد که از پروژه Grok AI ایلان ماسک بیرون آمده و در بخش memecoin برجسته است. علیرغم کاهش جزئی 2 درصدی در 24 ساعت گذشته، GROK جایگاه خود را در بین ممکوین های برتر اتریوم با ارزش بازار 52 میلیون دلار حفظ کرده است که در لیست آلت کوین های با پتانسیل بالا قرار دارد.

Bonk (BONK)

در جایگاه پنجم Bonk (BONK)، یک memecoin با تم سگ در شبکه Solana قرار دارد. BONK با اختصاص نیمی از توکن های خود به جامعه Solana توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر با قیمت 0.00002667 دلار معامله می شود، BONK دارای ارزش بازار 1.74 میلیارد دلار است که پتانسیل قابل توجهی را ارائه می دهد.

CorgiAI (CORGIAI)

In the last place is CorgiAI (CORGIAI), a community-driven project in the field of artificial intelligence. Despite a small 1% price drop at the time of writing, CORGIAI has recorded a 542% rise since the beginning of the year, standing out as a promising Ethereum-based memecoin for the future.

The post first appeared on COINTURK NEWS: Emerging Altcoins Under One Dollar Attract Attention in Crypto Market

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×