» اخبار » نهنگ های شیبا اینو (SHIB) ناپدید می شوند
اخبار

نهنگ های شیبا اینو (SHIB) ناپدید می شوند

2024-04-26 0013


تصویر جلد از طریق
U.Today
یک روند هشداردهنده در پشت صحنه  توکن Shiba Inu (SHIB) شروع به ظهور کرد، با معیارهای کلیدی که فعالیت بازیکنان بزرگ یا نهنگ‌هایی که در فضای کریپتو شناخته می‌شوند، کاهش چشمگیری در ارزش‌های خود داشتند.
همانطور که داده‌های درون زنجیره‌ای از  IntoTheBlock نشان می‌دهد، حجم تراکنش‌های بزرگ ارز رمزنگاری شده محبوب میم با 42.86 درصد کاهش به 3.56 تریلیون SHIB در 24 ساعت گذشته رسیده است. از نظر پولی، این کاهش در کاهش معاملات با حداقل اندازه 100000 دلار از 162.45 میلیون دلار به 91.87 میلیون دلار منعکس شد. در مجموع، 201 معامله از این دست در دوره مورد بررسی وجود داشته است.

منبع: IntoTheBlock

کاهش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌های شیبا اینو در کاهش جریان‌های خروجی و ورودی به کیف‌پول‌هایی که حداقل 0.1 درصد از عرضه در گردش ارز رمزنگاری محبوب میم را در اختیار دارند، منعکس شد. بنابراین، بر اساس شاخص ورودی دارندگان بزرگ، ورودی به کیف پول‌های این مقیاس یک شبه هفت برابر کاهش یافت و به ارزش تنها 501.2 میلیارد SHIB رسید. 

منبع: IntoTheBlock

در مورد خروجی ها نیز تصویر مشابه است و رقم آنها به 499.54 میلیارد  SHIB کاهش یافته است که 86 درصد کمتر از روز قبل است.

چشم انداز قیمت شیبا اینو (SHIB).

کاهش فعالیت بازیگران اصلی SHIB در بحبوحه الهام‌بخش‌ترین قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ رخ داد. بنابراین، قیمت توکن Shiba Inu به وضوح چهارمین بالاترین پایین‌تر در نمودار روزانه پس از پمپ قیمت تقریباً 400 درصدی مارس را به خود اختصاص داد. 

SHIB به USD توسط CoinMarketCap

این اقدام به سختی می تواند مثبت تلقی شود و تصویر روی  نمودار قیمت SHIB ، علاوه بر اینکه به وضوح نمادی از کاهش نوسانات است، تکرار موفقیت های یک ماه پیش را در آینده نزدیک – حداقل تا زمان قیمت توکن شیبا اینو نه تنها بالاترین قیمت ماه مارس را شکست، بلکه در اوایل آوریل نیز رکورد قبلی را شکست.

با توجه به اینکه اقدامات آنها در این چرخه نقدینگی و تغییر روند تعیین‌کننده است، کاهش فعالیت نهنگ‌ها فقط به این اعتبار می‌افزاید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×