» اخبار » تحلیلگر کریپتو می گوید که در این چرخه نسبت به Memecoins بسیار صعودی است – در اینجا بهترین انتخاب های او وجود دارد
اخبار

تحلیلگر کریپتو می گوید که در این چرخه نسبت به Memecoins بسیار صعودی است – در اینجا بهترین انتخاب های او وجود دارد

2024-04-26 0019

یک استراتژیست ارزهای دیجیتال که از نزدیک دنبال می شود، در چرخه بازار فعلی به سمت ممکوین ها بسیار صعودی است.

تحلیلگر مستعار Altcoin Sherpa به 215600 دنبال کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X می گوید که معامله گران خرده فروشی می توانند ممکوین ها را افزایش دهند.

اگرچه به دلایل زیادی در این چرخه الگوهای رفتاری بسیار صعودی هستند. خرده فروشی جدید می خواهد سریع ثروتمند شود، آنها با ما وارد کازینو می شوند. سازگار شوید یا به عملکرد ضعیف خود ادامه دهید.»

این تحلیلگر همچنین انتخاب های برتر memecoin خود را که با پروژه های بزرگ بازار شروع می شود را فاش می کند: Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB)، Pepe (PEPE)، Bonk (BONK) و dogwifhat (WIF).

برترین انتخاب‌های memecoin این تحلیلگر شامل برت (BRET)، جو بودن (BODEN)، Popcat (POPCAT)، Coq Inu (COQ) و Myro (MYRO) است.

این تحلیلگر همچنین می‌گوید که احتمالاً BONK به عملکرد بهتر از دیگر memecoin مبتنی بر Solana (SOL) یعنی WIF ادامه خواهد داد.

WIF: Bonk و WIF به نوبت به عنوان رهبر میم سولانا رهبری می‌کنند. به نظر می رسد در حال حاضر بیشتر چشم ها به BONK است و من انتظار دارم که یک رابطه رهبر/تاخری شبیه به DOGE/SHIB وجود داشته باشد. در حال حاضر، من انتظار دارم که WIF تا زمانی که BONK قوی است، خوب عمل کند، اما احتمالاً بهتر است فقط رهبر با نام BONK را طولانی کند…

BONK قوی به نظر می رسد، انتظار می رود WIF نیز تا زمانی که بیت کوین پابرجاست خوب عمل کند. با توجه به قیمت قبلی، احتمالاً از اینجا خرید نمی کنم.


منبع: Altcoin Sherpa/X

BONK در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.00002825 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 12.5 درصد افزایش یافته است. در همین حال، WIF در زمان نگارش مقاله با قیمت 3.20 دلار معامله می شود که بیش از 1 درصد در روز کاهش یافته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×