» بررسی » بازی Gomble 10 میلیون دلار برای تقویت دید بازی Web3 جمع آوری می کند
بررسی

بازی Gomble 10 میلیون دلار برای تقویت دید بازی Web3 جمع آوری می کند

2024-04-14 0019

در مجموع 10 میلیون دلار سرمایه گذاری انباشته با موفقیت توسط پلتفرم بازی Web3 Gomble Games ، یک اسپین آف از استودیوی بازی سازی معروف “111%” با مشارکت شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر در سراسر جهان مانند Spartan ، Hashed ، Shima Capital ، Animoca تامین شده است. برندها ، Altos Ventures ، IOSG Ventures ، Foresight Ventures ، BigBrain Holdings ، و دیگران. این موقعیت مهم فصل جدیدی را در ادغام فناوری بلاک چین و بازی آغاز می کند.

بیش از 100 میلیون بازیکن مجذوب موفقیت‌های ویروسی Random Dice و BBTAN شدند که توسط پیشرو Gomble Games، “111%” در تنها هفت سال ایجاد شد. از سوی دیگر، هدف اصلی بازی‌های Gomble این است که شکاف بین حوزه بازی‌های معمولی (web2) و مبتنی بر بلاک چین (web3) را کاهش دهد.

کریس چانگ، CBO در Gomble Games اظهار داشت:

در Gomble Games، ما قویاً به قدرت همکاری و جامعه در توسعه بازی اعتقاد داریم. چشم انداز ما این است که بازی های در دسترس را ایجاد کنیم که نه تنها بازی می شوند، بلکه زندگی می شوند، جایی که ورودی هر بازیکن، دنیایی را که خود در آن غوطه ور می کند، از طریق تجربه بازی گاه به گاه بسیار آسان و جذاب شکل می دهد. 

“این بودجه گواهی دلگرم کننده ای است بر تعهد ما برای آوردن بهترین بازی های وب 2 به قلمرو بلاک چین، با تمرکز بر یک تجربه بازی پیشرفته، اقتصاد پایدار و مشارکت با انگیزه.”

سه مولفه اصلی رویکرد بازی Gomble Games – تغییر پویا، فرصت برگشت و سادگی – در مجموع یک تجربه بازی جالب و همیشه در حال تکامل را تضمین می‌کنند. این ابتکار امیدوار است با ایجاد یک اقتصاد خودپایدار مبتنی بر مشارکت کاربران، محیطی برد-برد ایجاد کند که هم به نفع تولیدکنندگان و هم بازیکنان باشد.

در دراز مدت، Gomble Games امیدوار است که یک DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) مشارکتی ایجاد کند که در آن کاربران علاوه بر بازیکن بودن، در بازاریابی، توسعه بازی و سایر جنبه‌های پلتفرم مشارکت فعال داشته باشند. توسعه دهندگان شخص ثالث، که برای ساختار اقتصادی پایدار اکوسیستم ضروری هستند، نیز در این پارادایم فراگیر گنجانده شده اند.

کریس چانگ افزود:

ما با ایجاد فضایی که در آن هر سهمی با ارزش و پاداش دریافت می‌شود، نه تنها بازی‌ها را خلق می‌کنیم، بلکه جامعه‌ای می‌سازیم که در آن همه در موفقیت ما سهیم باشند.»

کلوین کوه، یکی از بنیانگذاران اسپارتان اظهار داشت:

با رونق بازی های موبایلی، ما معتقدیم که بازی های موبایلی بیش از حد معمولی یکی از محرک های اصلی کاربران در وب 3 خواهد بود. تیم بازی‌های رمزنگاری شده گومبل به خوبی رهبری این مسئولیت را بر عهده دارند، زیرا آنها دانش فنی را برای ایجاد حلقه‌های بازی اعتیادآور با درک عمیق جامعه گیمرهای وب 3 ترکیب می‌کنند. ما مفتخریم که از تیمی به رهبری کریس حمایت می کنیم و نمی توانیم منتظر باشیم تا آنچه را که این نوابغ خلاق در خط لوله دارند تجربه کنیم.

With the help of this most recent round of investment, Gomble Games is ready to change the gaming sector and make it more enjoyable, interesting, and lucrative for all parties involved.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×