» بررسی » دولت ایالات متحده برای فروش گسترده بیت کوین آماده می شود، اما…
بررسی

دولت ایالات متحده برای فروش گسترده بیت کوین آماده می شود، اما…

2024-04-14 0019

بازارهای ارزهای دیجیتال امروز دچار تحول شدند زیرا واچر گورو گزارش داد که دولت ایالات متحده 30174 بیت کوین به ارزش 2.1 میلیارد دلار را که از بازار تاریک وب جاده ابریشم ضبط شده بود به صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس منتقل کرده است.

این یکی از بزرگترین حرکات بیت کوین توسط دولت ایالات متحده از ذخایر توقیف ارزهای دیجیتال آن بود. ورود چنین مقدار هنگفتی به صرافی ها باعث ترس از فروش آتی شد که قیمت ها را به سمت پایین سوق داد. بیت کوین در 24 ساعت گذشته 4.5 درصد کاهش یافت و به حدود 66000 دلار رسید، در حالی که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با 4.6 درصد کاهش به 2.46 تریلیون دلار رسید.

JUST IN: 🇺🇸 دولت ایالات متحده 30174 #بیت کوین به ارزش 2.1 میلیارد دلار را که از جاده ابریشم ضبط شده به کوین بیس منتقل می کند.

— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 2 آوریل 2024

فروش 2.1 میلیارد دلاری بیت کوین مطمئناً واجد شرایط تخلیه گسترده توسط دولت ایالات متحده است. با این حال، پویایی بازار صعودی ممکن است جنبه نزولی این رویداد را محدود کند.

بازارهای کریپتو تنها چند روز تا رویداد بعدی نصف کردن بیت کوین فاصله دارند، رویدادی که از نظر تاریخی با محدود کردن عرضه جدید، پیش از افزایش شدید بیت کوین بوده است. علاوه بر این، ETF های بیت کوین نقطه ای در ژانویه 2024 در ایالات متحده تأیید شد و دریچه هایی را برای سرمایه گذاری نهادی جدید در بزرگترین ارز دیجیتال جهان باز کرد.


انفجار در بازار سکه میم. چگونه جانشینان بالقوه $WIF، $PEPE و $BONK را پیدا کنیم؟

کلید؟ ورود به موقع، به خصوص در مرحله ICO . امروز NuggetRush را بررسی کنید ! این memecoin جدید بازی‌های بازی برای کسب درآمد را با سرمایه‌گذاری‌های معتبر استخراج طلا ترکیب می‌کند. فرصت را با قیمت های پیش فروش مداوم غنیمت شمرده! بعلاوه، برای راه اندازی آتی $NUGX در صرافی های بزرگ آماده شوید.

نمایش بیشتر +

در حالی که فروش 2.1 میلیارد دلاری بیت کوین جای عطسه ندارد، با توجه به پویایی عرضه اساساً صعودی و هجوم تقاضای بالقوه ناشی از وسایل سرمایه گذاری جدید، مسیر کلی بیت کوین ممکن است صعودی باقی بماند. فروش دولت ایالات متحده ممکن است به سادگی نشان دهنده یک فرصت اصلی خرید قبل از روند صعودی بزرگ بعدی بیت کوین باشد.

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:

بررسی NuggetRush ($NUGX)


حمایت شده: مسئولانه سرمایه گذاری کنید، خودتان تحقیق کنید.
Being in its ICO stage, NuggetRush offers a prime opportunity for early investors to get in at potentially lower prices
A unique play-to-earn gaming platform in the memecoin market
The platform combines artisanal and gold mining with cryptocurrencies in an unusual gaming context, offering a distinctive and immersive experience
Fosters a strong community by encouraging physical meetups among members
NFT Integration with Prominent Characters

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×