» اخبار » کاوش در ظهور ارزهای دیجیتال Meme
اخبار

کاوش در ظهور ارزهای دیجیتال Meme

2024-04-26 0013

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS: Exploring the Rise of Meme Cryptocurrencies بخوانید.
بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر چندین سکه میم اتریوم با قیمت کمتر از یک دلار را برجسته می کند که قابل خرید هستند. در این میان، پپه (PEPE)، سکه شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) برجسته هستند. هر یک از این ارزهای دیجیتال اخیراً به دستاوردهای چشمگیری دست یافته اند و سرمایه گذارانی را به سمت خود جذب کرده اند که بازده قابل توجهی دارند. محبوبیت فزاینده آنها ممکن است نشان دهنده این باشد که آنها گزینه های مناسبی برای تبدیل یک سرمایه گذاری کوچک به سود قابل توجه در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال هستند.

علاقه سرمایه گذار به PEPE

Pepe (PEPE)، یک ارز دیجیتال جدید در بلاک چین اتریوم، به سرعت در حال افزایش است. هدف آن مطابقت یا فراتر از موفقیت توکن های میم دیگر مانند Shiba Inu و Dogecoin است . ارزش بازار سکه پپه که در حال حاضر در رتبه 35 بازار قرار دارد، 3.22 میلیارد دلار است.
افزایش پشتیبانی از پلتفرم هایی مانند کوین بیس و خریدهای قابل توجه توسط سرمایه گذاران در مقیاس بزرگ، دیده شدن و ارزش کوین بیس را افزایش داده است. روندهای بازار و افزایش توکن های میم مشابه نیز به حرکت صعودی پپه کمک می کند. در حال حاضر قیمت پپه با 5 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 0.000007638 دلار رسیده است. این افزایش اخیر آن را به عنوان محبوب ترین توکن میم امروزی در CoinMarketCap قرار داده است. هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه 47 درصدی بود. در طول 12 ماه گذشته، ارزش PEPE 3368٪ افزایش یافته است که نشان دهنده آن به عنوان یک سرمایه گذاری بالقوه برای بازدهی قابل توجه در آخر هفته است.

حرکت قیمت در مم توکن ها

کوین شیبا اینو (SHIB) در فضای غیرمتمرکز مالی به تکامل خود ادامه می دهد. به عنوان یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم، اخیراً شاهد افزایش 3 درصدی ارزش آن بوده است. قیمت فعلی شیبا اینو 0.00002577 دلار است که نشان دهنده ادامه رشد است. SHIB با افزایش 146 درصدی نسبت به سال گذشته همچنان یک رقیب قدرتمند در بازار است.

ارزش بازار SHIB با رتبه یازدهم در CoinMarketCap، 15.18 میلیارد دلار است. افزایش حجم معاملات، سوزاندن توکن استراتژیک و معرفی شیبایروم از عوامل تقویت روند صعودی هستند. این باعث می شود SHIB یکی دیگر از نمادهای میم جذاب برای سرمایه گذاران بالقوه ای که به دنبال سودهای قابل توجه هستند، تبدیل شود. Floki (FLOKI) که در ابتدا به عنوان یک نشانه میم شناخته شد، به طور قابل توجهی در فضای وب 3 تکامل یافته است. اکنون به طور مشخص با Metaverse ، امور مالی غیرمتمرکز ( DeFi ) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) درگیر است.
این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS: Exploring the Rise of Meme Cryptocurrencies منتشر شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×