» اخبار » تجزیه و تحلیل قیمت سکه های میم: برک آوت برای DOGE، PEPE، SHIB اجرا می شود؟
اخبار

تجزیه و تحلیل قیمت سکه های میم: برک آوت برای DOGE، PEPE، SHIB اجرا می شود؟

2024-04-26 0013

از آنجایی که قیمت بیت کوین تقریباً یک هفته پس از هالوینگ در تلاش است تا شتاب صعودی پیدا کند، میم کوین ها فرصت بهتری را ارائه می دهند. سرمایه گذاران باهوش با افزایش روند صعودی در حال حرکت و سایرین که تغییر روند را ارائه می دهند، امیدوار به سال 2024 صعودی هستند. 

آیا سکه‌های میم این هفته برای یک گاو نر جدید پرش خواهند کرد؟ بیایید اکنون در تجزیه و تحلیل قیمت سکه های میم خود در زیر بدانیم.

سکه شماره 1 میم به دنبال شکست مثلثی است

با ارزش بازار قابل توجه 21.61 میلیارد دلار، Dogecoin همچنان پیشروترین و هشتمین آلتکوین بزرگ از نظر اندازه بازار است. در حال حاضر با قیمت 0.1501 دلار معامله می شود، DOGE افت قابل توجهی 31.83% از بالاترین قیمت ماهانه 0.22 دلاری خود را تجربه کرده است. 

Tradingview

در میان یک فاز اصلاحی در سطح بازار با حرکت صعودی اندک، حرکت قیمت Dogecoin در نمودار 4 ساعته در حال تشکیل یک الگوی مثلثی است. این روند با نزدیک شدن به خط روند حمایت و نزدیک شدن به منطقه تقاضای 0.1470 دلار ضعیف به نظر می رسد. 

با این وجود، افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی به میم کوین ها به طور بالقوه می تواند منجر به بهبودی قوی برای Dogecoin شود. اگر چرخه مثبت شتاب بگیرد، یک رالی شکست خوش بینانه می تواند DOGE را به نقطه محوری 0.20 دلار منجنیق کند و نشان دهنده یک حرکت صعودی قوی باشد.

شیبا اینو (SHIB)

روند قیمت SHIB که به عنوان دومین سکه بزرگ میم پس از DOGE رتبه بندی می شود، یک الگوی مثلثی را در نمودار 4H نشان می دهد. با چرخه مثبتی که برای شکست تلاش می کند، شیبا اینو یک برگشت دو برابری در سطح فیبوناچی 61.80 درصد آماده می کند. 

TradingView

علاوه بر این، اندیکاتور MACD در آستانه یک کراس اوور صعودی قرار دارد و احتمال شکست را تقویت می کند. حتی بهبود احساسات بازار یک چرخش بالقوه را در قیمت‌های SHIB پیش‌بینی می‌کند. 

در صورت شکست صعودی، قیمت SHIB می تواند به مرز 0.00004382 دلار برسد. 

PEPE (PEPE)

علیرغم ضعف گسترده‌تر بازار، این میم کوین با مضمون قورباغه، احتمال افزایش صعودی با این رالی شکست را ارائه می‌دهد. با ارزش بازار 3.18 میلیارد دلاری، PEPE در بین 50 آلتکوین برتر قرار دارد. معامله با 0.000007550 دلار و جهش یک شبه 7.31 درصدی، رالی بهبود در PEPE منجر به رالی شکست کانال می شود. 

TradingView

از آنجایی که سکه میم در سطح 50 درصد فیبوناچی یک رویه دوگانه تشکیل می دهد، حاشیه نشینان پس از آزمون مجدد معکوس را پیش بینی می کنند. به طور خوش بینانه، رالی شکست می تواند مارک روانی 0.000010 دلار را پس بگیرد. 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×