» اخبار » اگر این اتفاق بیفتد، شیبا اینو (SHIB) ممکن است کاردانو را به عنوان 10 نفر برتر جایگزین کند
اخبار

اگر این اتفاق بیفتد، شیبا اینو (SHIB) ممکن است کاردانو را به عنوان 10 نفر برتر جایگزین کند

2024-04-26 0014


تصویر جلد از طریق
U.Today
شیبا اینو (SHIB) بیش از 24 ساعت در حالت بازیابی صعودی بوده است. با کمال تعجب، نهنگ‌های این توکن در 24 ساعت گذشته به میزان  1.5 تریلیون SHIB جابه‌جا شده‌اند به این امید که به طور کلی افزایش صعودی داشته باشند. در زمان نگارش این مقاله، SHIB با 0.00002544 دلار دست به دست می شد که 2.56 درصد به ازای  هر داده CoinMarketCap افزایش داشت.
پروژه میم کوین اکنون به دنبال ورود  مجدد به 10 سکه برتر با ارزش بازار است، اگر بتواند سرعت رشد خود را حفظ کند. با داده های فعلی، ارزش بازار بیش از 2 درصد افزایش یافته و به 14,943,256,400 دلار رسیده است و آن را به عنوان یازدهمین سکه بزرگ قرار می دهد.

چیزی که اکنون بین شیبا اینو و رتبه بندی نخبگان قرار دارد، کاردانو (ADA) است. Cardano در حال حاضر 16,808,756,296 دلار ارزش دارد. در حالی که شکاف بین هر دو پروتکل هنوز قابل توجه است، شیبا اینو نرخ رشد بالاتری دارد که در صورت تداوم، ممکن است به سرعت بخشیدن به پیشنهاد رتبه‌بندی آن کمک کند.

شیبا اینو همه شانس های اصلی را در چند وقت اخیر دوباره آزمایش کرده است. قبل از اینکه به قیمت فعلی خود برسد، توانسته است از پایین ترین قیمت هفتگی خود یعنی 0.000023 دلار به قیمت بالای 0.000028 دلار برسد.

تلاش شیبا اینو برای بهبود عملکرد

علاوه بر حرکت برای آزمایش مجدد رتبه بندی 10 سکه برتر، شیبا اینو جاه طلبی های مهم تری در آستین های خود دارد. Meme coin اخیراً اعلام کرد که قصد دارد یک  هارد فورک را برای Shibarium ، محلول مقیاس‌پذیری لایه ۲ آن، پیاده‌سازی کند. این ارتقاء بزرگ قرار است در تاریخ 20 مه در شبکه اصلی به صورت زنده اجرا شود.

هنوز مشخص نیست که هارد فورک چگونه بر فشار کاهشی SHIB تأثیر می گذارد. با این حال، توسعه دهندگان اصلی تاکید کرده اند که چگونه هارد فورک به تقویت زمان پردازش بلوک کمک می کند. علاوه بر این، ساختار ناپایدار هزینه در زمان ترافیک بالا نیز حل خواهد شد.

طرفداران هارد فورک شیبا اینو خوشبین هستند که این ارتقا باعث افزایش کارایی و افزایش تقاضا می شود که در دراز مدت برای SHIB مفید خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×