» بررسی » روند بازار و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال بهمن و شیبا اینو
بررسی

روند بازار و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال بهمن و شیبا اینو

2024-04-26 0015

همچنین می‌توانید این خبر را در BH NEWS بخوانید: روند بازار و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال بهمن و شیبا اینو
در دنیای بی ثبات ارزهای دیجیتال، الگوهای اخیر کاهش قابل توجهی در ارزش توکن های اصلی مانند بیت کوین نشان داده اند که به نوبه خود بر رفتار بازار آلتکوین هایی مانند Avalanche (AVAX) و Shiba Inu (SHIB) تأثیر گذاشته است. شکست بیت کوین در حفظ سطح قیمت خود در بالای 64000 دلار منجر به رکود عمومی در بازار آلتکوین شده است، به طوری که سکه های قابل توجهی مانند AVAX و SHIB تقریباً 4 درصد کاهش را تجربه کردند. این حرکت بازار دیدگاه جدیدی را در مورد مسیرهای بالقوه آینده این ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

مبارزه بهمن در میان نوسانات بازار

Avalanche که به عنوان یک پلتفرم قابل توجه برای قراردادهای هوشمند شناخته شده است، در مقایسه با همتایان خود، مانند Solana ، عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است . در حال حاضر، AVAX با قیمت 36.88 دلار معامله می شود و قادر به شکستن مقاومت بین متحرک نمایی 20 روزه 40 تا 42 دلار نیست. فشار نزولی به دلیل رکود اخیر بیت کوین تشدید می شود که باعث کاهش بیشتر احساسات سرمایه گذاران و ریسک اشتها شده است. این احتمال وجود دارد که اگر روند نزولی فعلی ادامه یابد، AVAX ممکن است شاهد کاهش بیشتر ارزش خود باشد و به طور بالقوه به سطوح حمایتی بین 32 تا 27 دلار کاهش یابد.

شیبا اینو با چالش های مقاومت روبرو می شود

از سوی دیگر، شیبا اینو اخیراً با شکستن بالای یک خط روند نزولی کلیدی، انعطاف پذیری خود را نشان داده است. با این حال، برای عبور از سطح مقاومت بحرانی 0.000028 دلار تلاش کرده است. اگر SHIB موفق شود از این آستانه فراتر رود، ممکن است سطوح مقاومت بالاتری را در $0.000033 و $0.000039 هدف قرار دهد. با این وجود، چالش‌های جاری در بازار، که با زیان بیت‌کوین تأکید می‌شود، ممکن است SHIB را وادار کند تا سطوح حمایتی پایین‌تری را در حدود 0.000020 دلار آزمایش کند، مگر اینکه یک معکوس قابل توجه در بازار رخ دهد.

نکاتی که باید در نظر گرفته شود

  • اگر سطوح مقاومت فعلی حفظ شود، AVAX ممکن است تا 27 دلار کاهش یابد.
  • افزایش بالقوه SHIB به شدت به شکستن مقاومت 0.000028 دلار بستگی دارد.
  • به طور کلی احساسات بازار محتاطانه است و عملکرد بیت کوین نقش مهمی ایفا می کند.
این بینش ها بر عدم قطعیت های ذاتی در بازار ارزهای دیجیتال تأکید می کند و تأثیر نوسانات بیت کوین را بر آلت کوین هایی مانند AVAX و SHIB برجسته می کند. سرمایه گذاران و معامله گران باید مراقب سطوح مقاومت و روند بازار باشند تا در این چشم انداز سرمایه گذاری پویا تصمیمات آگاهانه بگیرند.
این پست برای اولین بار در BH NEWS ظاهر شد: روند بازار و پیش‌بینی ارزهای دیجیتال بهمن و شیبا اینو

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×