» بررسی » سرمایه‌گذاران اولیه در $RECQ انتظار دارند قیمت‌های بزرگی را جلوتر از XRP و LUNC حرکت کنند
بررسی

سرمایه‌گذاران اولیه در $RECQ انتظار دارند قیمت‌های بزرگی را جلوتر از XRP و LUNC حرکت کنند

2024-04-14 0017

TLDR

  • $RECQ تا پایان پیش فروش 525٪ سود ارائه می دهد.
  • خرس های XRP انتظار یک روند منفی طولانی مدت را دارند.
  • LUNC می تواند در سال 2024 به کمتر از 0.00012 دلار کاهش یابد.
Rebel Satoshi ‘s $RECQ به عنوان یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در فضای بازار فعلی مورد توجه قرار گرفته است. از سوی دیگر، تحلیلگران انتظار دارند که اصلاحات قابل توجهی در تغییرات قیمت XRP (XRP) و Terra Classic (LUNC) بعدی انجام شود. بیایید جزئیات را بررسی کنیم و دریابیم که بهترین ارز دیجیتال برای خرید در سال 2024 کدام است.


$RECQ بازدهی فوق العاده و ابزار عالی در دنیای واقعی را به ارمغان می آورد 

Rebel Satoshi یک پروژه جدید میم کوین است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در برابر نخبگان مالی بایستند و به انقلاب غیرمتمرکز جاری بپیوندند. علاوه بر این، رویکرد نوآورانه این پلتفرم به دارندگان توکن اجازه می دهد تا نقش مهمی در حاکمیت Rebel Satoshi ایفا کنند و به رشد اکوسیستم دو رمزی Rebel Satoshi کمک کنند.

توکن $RBLZ حق رای برای تصمیمات آینده و دسترسی زودهنگام به مجموعه های NFT و رویدادهای سوزاندن توکن اعطا می کند. علاوه بر این، $RBLZ بیش از 2.5 میلیون دلار در پیش فروش عمومی جمع آوری کرد و با قیمت 0.025 دلار در Uniswap DEX در 4 مارس عرضه شد.

از سوی دیگر، توکن ارزشمند $RECQ در حال حاضر تنها با قیمت 0.002 دلار در دسترس است، به این معنی که سرمایه گذاران در مرحله اولیه پیش فروش توکن می توانند انتظار سود قابل توجه 525 درصدی را داشته باشند، زمانی که $RECQ به 0.0125 دلار افزایش یابد. بنابراین، پتانسیل رشد بی‌رقیب توکن باعث شده تا $RECQ شهرت خود را به عنوان بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 کسب کند.

$RECQ ابزار پیشرفته ای را به عنوان ارز پایه Rebel Satoshi برای تراکنش های مختلف روزمره مانند کارمزد، خرید و پاداش ارائه می دهد. علاوه بر این، دارندگان $RECQ به برنامه پاداش شگفت انگیز این پلتفرم و بازی های هیجان انگیز بازی برای کسب درآمد در Rebel Satoshi Arcade دسترسی پیدا می کنند. امروز در پیوستن به ارتش Rebel Satoshi تردید نکنید ، زیرا $RECQ قرار است از رقبای خود در مسابقه کریپتو پیشی بگیرد! 

Could Ripple’s XRP Drop to $0.40?

بر اساس ناتوانی توکن در ارائه پاداش‌های کوتاه‌مدت ارزشمند و مشکلات حقوقی طولانی‌مدت ریپل با SEC ایالات متحده، انتظار می‌رود که XRP در دوره آتی کاهش یابد. طبق پیش‌بینی اخیر قیمت XRP، اگر ریپل در آزمایشی آتی در 23 آوریل شکست بخورد، توکن می‌تواند تا پایان سال به 0.40 دلار کاهش یابد. قابل توجهی 33.33٪.

از سوی دیگر، برخی از تحلیلگران بازار، XRP را بر اساس پتانسیل رشد عظیم توکن و ارزیابی XRP به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت قابل اعتماد، در بین بهترین آلتکوین های خرید در سال 2024 قرار می دهند. در مورد آخرین پیش‌بینی قیمت XRP صعودی، دارندگان می‌توانند تا پایان سال انتظار افزایش به 1.20 دلار را داشته باشند.

Can LUNC Break Out From Its Bearish Trend?

عملکرد عقب مانده Terra Classic در بازار منجر به پیش بینی های منفی در مورد تغییرات قیمت آتی LUNC شده است. به طور دقیق تر، خرس های Terra Classic اشاره می کنند که LUNC می تواند تا پایان سال 2024 به زیر سطح 0.00012 دلار کاهش یابد. 

LUNC در هفته آخر مارس حدود آستانه 0.00015 دلار معامله شد، به این معنی که Terra Classic می تواند بیش از 20٪ کاهش یابد. تحلیلگران به نرخ بالای تورم LUNC به عنوان یکی از دلایل اصلی این پیش بینی بدبینانه اشاره می کنند.

برعکس، گاوهای ترا کلاسیک LUNC را به عنوان یک ارز دیجیتال خوب برای خرید بر اساس افزایش مداوم توکن از نظر ارزش بازار و فعالیت توسعه قابل توجه ترا کلاسیک پیشنهاد می کنند. به عنوان مثال، Terra Classic اجرای ارتقاء زنجیره مهم v2.4.2 را در 25 مارس اعلام کرد. از این رو، برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که LUNC می تواند تا پایان دسامبر از مرز 0.00025 دلار فراتر رود.

کارشناسان Rebel Satoshi’s $RECQ را انتخاب بلندمدتی بهتر از XRP و LUNC ارزیابی می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که فوراً با این جواهر با پتانسیل بالا، مجموعه خود را متنوع کنید!
برای اطلاع از آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات بیشتر، حتما به سایت رسمی Rebel Satoshi مراجعه کنید یا از طریق تلگرام با Rebel Red تماس بگیرید .

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×