» بررسی » نهنگ های شیبا اینو (SHIB) 6.1 تریلیون توکن عظیم را در 24 ساعت جابجا می کنند
بررسی

نهنگ های شیبا اینو (SHIB) 6.1 تریلیون توکن عظیم را در 24 ساعت جابجا می کنند

2024-04-16 0016


تصویر جلد از طریق
U.Today
معاملات بزرگ Shiba Inu (SHIB) در این هفته به دلیل کاهش نگران کننده در صنعت، به حفظ قلعه کمک کرد.  داده‌های پلت‌فرم تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock (ITB) مجموعاً 6.11 تریلیون توکن SHIB را نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته جابه‌جا شده‌اند، رقمی که ممکن است در ترسیم یک بازیابی قریب‌الوقوع برای توکن بسیار مهم باشد.

کاتالیزورهای برگشتی SHIB

با کاهش 11 درصدی ارزش قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته به 0.00002585 دلار، سکه میم اکنون در معرض خطر سقوط گسترده قرار دارد. در این سطح، افت آن در هفته گذشته به 14.78 درصد رسیده است. با این حال، با ادامه رکود، SHIB توانسته حداقل از 20 مارس سطح 0.000025 دلار را به عنوان یک حمایت قابل دوام حفظ کند.

شاخص‌های فنی نشان می‌دهند که SHIB در نمودار چهار ساعته «بیش‌فروشی» را تجربه می‌کند. شاخص قدرت نسبی میم کوین (RSI) در 25 قرار می گیرد و توکن نیز در اطراف باندهای بولینگر پایین تر معامله می شود. 

این شاخص ها نشان می دهد که در یک نقطه، بازگشت SHIB امکان پذیر است و عرضه نهنگ می تواند به ایجاد تفاوت کمک کند. هدف SHIB در کوتاه مدت بازپس گیری 0.00003 دلار است، سطحی که به عنوان سکوی پرشی برای شلیک آن به آستانه 0.00004 دلار عمل کرد.

استفاده از اصول صحیح

توکن شیبا اینو چشم انداز مثبتی را در بازاری که باعث انحلال بیش از نیم میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته شده است، حفظ کرده است. Shiba Inu موفق شده است  نرخ سوختن مثبت را حفظ کند ، که بیش از 2300٪ افزایش یافته است تا نشان دهنده تعهد جامعه به وضعیت کاهش تورم پروتکل باشد.
Shiba Inu همچنان یک توکن مبتنی بر جامعه است، که در حال ایجاد یک محور خلاقانه برای ارائه قابلیت‌های قرارداد هوشمند از طریق Shibarium است. در حالی که SHIB ممکن است کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کند، چشم انداز نرخ سوختن و Shibarium به جریان های عظیم نهنگ در طول زمان کمک کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×