» بررسی » پیش‌بینی قیمت فلوکی: افزایش 15 درصدی FLOKI به‌عنوان پمپ سکه‌های میم سگ و پیش‌فروش موشک‌های Dogeverse بیش از 10 میلیون دلار
بررسی

پیش‌بینی قیمت فلوکی: افزایش 15 درصدی FLOKI به‌عنوان پمپ سکه‌های میم سگ و پیش‌فروش موشک‌های Dogeverse بیش از 10 میلیون دلار

2024-04-26 0016

قیمت فلوکی در 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافت و در ساعت 02:43 بامداد به وقت شرقی به 0.000199 دلار رسید و حجم معاملات با 195 درصد افزایش به 503 میلیون دلار رسید.

این در حالی است که سکه‌های با مضمون سگ چهار روز پس از روز جهانی Dogecoin پمپ می‌شوند و Dogecoin، Shiba Inu، و Dogwifhat به ترتیب 4٪، 3.6٪ و 20٪ افزایش یافته‌اند.

قیمت فلوکی به افزایش خود بر روی گوه سقوط ادامه می دهد


منبع تجزیه و تحلیل نمودار FLOKUISD: Tradingview.com

قیمت فلوکی در ماه مارس به شدت افزایش یافت و به بالاترین میزان سالانه 0.00032 دلار رسید، زیرا به بالاترین حد خود (ATH) 0.00033 دلار نزدیک شد. از این نقطه، گاوهای نر نتوانسته‌اند این اوج را به دست بیاورند و قیمت در الگوی گوه نزولی روند نزولی داشته باشد.

با این حال، FLOKI از منطقه حمایتی 0.00012 دلاری برای اوج گرفتن استفاده کرده است و گاوها قیمت را از مرز بالایی گوه در حال سقوط پیش می برند.

همچنین FLOKI بسیار بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) معامله می شود که پتانسیل صعودی دارایی در بلندمدت را تایید می کند.

علاوه بر این، قرائت شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که خریداران به طور مداوم در حال خرید هستند، با بازگشت RSI از سطح 30 فروش بیش از حد به منطقه 70 بیش از حد خرید در 72.

پیش بینی قیمت فلوکی

تحلیل بلندمدت قیمت فلوکی نشان می‌دهد که FLOKI از الگوی گوه نزولی باز می‌گردد، زیرا گاوها قصد دارند قیمت را به هدف 0.00035 دلار برسانند. RSI نشان می دهد که خریداران در یک جنون خرید هستند که می تواند قیمت را حتی بیشتر کند.

با این حال، SMA 200 روزه بالاتر از SMA 50 روزه معامله می شود و صلیب مرگ 0.000219 دلار را تشکیل می دهد. ضربدر مرگ باعث حرکت نزولی می شود. این می تواند منجر به بازگشت FLOKI به پشتیبانی در حدود 0.00015 دلار شود که مصادف با SMA 50 روزه است.

در همین حال، با افزایش قیمت FLOKI، سرمایه‌گذاران نیز دلار DOGEVERSE را خریداری می‌کنند، یک توکن جایگزین با مضمون سگ که بیش از 10 میلیون دلار در پیش‌فروش آن جمع‌آوری کرده است.

Dogeverse Presale Hurts بیش از 10 میلیون دلار

در میان دیوانگی پیرامون سکه های میم، Dogeverse (DOGEVERSE) به عنوان یک نیروی پیشگام در جهان رمزنگاری ظهور می کند.

اکثر میم کوین ها فقط به یک شبکه بلاک چین محدود می شوند. این اغلب باعث رکود می شود که معامله گران بین شبکه ها حرکت می کنند. Dogeverse قصد دارد با ساخته شدن بر روی یک شبکه چند زنجیره ای که شامل اتریوم، BNB Chain، Polygon، Solana، Avalanche و Base است، متمایز شود.

🌐 استقبال از دسترسی فراگیر! 🚀

$DOGEVERSE درهای خود را به روی مخاطبان گسترده ای باز می کند، از طرفداران #اتریوم گرفته تا کسانی که مزایای سریع و مقرون به صرفه #Solana یا #Polygon را ترجیح می دهند و جامعه ای متنوع و فراگیر را پرورش می دهند. 🐕🌟 pic.twitter.com/sXPOvaoz67
— DogeVerse (@The_DogeVerse) 12 آوریل 2024

دارندگان توکن می‌توانند در اتریوم برای کسب پاداش‌های غیرفعال، با بازدهی درصدی سالانه (APY) 107 درصد سهام داشته باشند.

ClayBro، یک تحلیلگر برجسته رمزارز یوتیوب، می‌گوید که توکن‌ها را خریده است و معتقد است که Dogeverse در را به روی امکانات جدیدی برای سایر سکه‌های میم با مضمون سگ باز خواهد کرد.

Dogeverse در حال حاضر 200 میلیارد توکن خود را پس از پرطرفدار شدن به صورت ویروسی به فروش رسانده است. با این کار، پروژه خیلی زودتر از موعد مقرر به نیمه دوم ICO خود رسیده است.

شما می توانید با خرید $DOGEVERSE به قیمت 0.000301 دلار در هر توکن در پیش فروش شرکت کنید. اگر علاقه مند هستید به زودی خرید کنید زیرا حدود 20 ساعت دیگر افزایش قیمت در راه است.

$DOGEVERSE را در وب‌سایت رسمی اینجا با استفاده از ETH، USDT یا کارت بانکی خریداری کنید.

اخبار مرتبط

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×