» بررسی » زنجیره BNB مشوق هایی را برای جذب توسعه دهندگان Memecoin ارائه می دهد
بررسی

زنجیره BNB مشوق هایی را برای جذب توسعه دهندگان Memecoin ارائه می دهد

2024-04-15 0016

همچنین می توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: زنجیره BNB مشوق هایی را برای جذب توسعه دهندگان Memecoin ارائه می دهد
BNB Chain، آخرین شرکتی که از تبلیغات memecoin بهره برده است، برای جذب توسعه دهندگان به شبکه بلاک چین خود، جایزه ای ارائه می دهد. ناظران کریپتو می گویند که پروژه های memecoin این بازار صعودی را بسیار عجیب کرده است. در همین حال، گزارش شده است که سام بنکمن-فرید ادعا می کند که هرگز فکر نمی کرد اقدامات خود غیرقانونی است. در اینجا سه ​​تحول مهمی که بازار ارزهای دیجیتال را در 24 ساعت گذشته مشخص کرده است، برای شما گردآوری شده است.

ابتکار Memecoin زنجیره BNB

شبکه بلاک چین قرارداد هوشمند BNB Chain در حال تلاش برای جذب توسعه دهندگان memecoin به اکوسیستم خود در میان رشد قابل توجه پروژه های memecoin در اکوسیستم رمزنگاری است. BNB Chain بودجه ای بالغ بر 1 میلیون دلار برای پاداش به توسعه دهندگانی که پروژه های memecoin را در شبکه ادغام می کنند، اعلام کرده است.

توسعه دهندگان علاقه مند می توانند برای شرکت در کمپین نوآوری Meme این شبکه که از 10 آوریل تا 9 می برگزار می شود، درخواست دهند و طی آن می توانند پروژه های memecoin خود را به کاربران در شبکه ارائه دهند.

به غیر از BNB Chain، سایر شبکه های بلاک چین نیز شروع به تشویق توسعه پروژه های memecoin در اکوسیستم خود کرده اند. بنیاد Avalanche به ابتکار عمل memecoin خود با ارائه یک میلیون دلار پاداش به ارائه دهندگان نقدینگی memecoin در 22 مارس ادامه داد. کسانی که نقدینگی را به پروژه های memecoin منتخب ارائه می کنند واجد شرایط دریافت بخشی از پاداش هستند.

Memecoin ها علامت خود را در بازار گاو نر باقی می گذارند

تحلیلگران صنعت کریپتو می گویند که بیت کوین زود به بالاترین حد خود رسیده و هجوم به پروژه های memecoin قبل از رویداد نصف شدن بیت کوین، این بازار صعودی را به عجیب ترین بازار تاریخ تبدیل کرده است. زک راینز، افسر جامعه Chainlink در مورد این موضوع در پستی در 1 آوریل اظهار نظر کرد:

من فکر می کنم اکثر مردم موافق هستند که این بازار گاوی عجیب است.

در گذشته، وجوه معمولا ابتدا به بیت‌کوین، سپس به اتریوم و تنها پس از آن به توکن‌های با حجم بالا قبل از توکن‌های سوداگرانه سرازیر می‌شد. با این حال، این بار بازار چندین مرحله را که در چرخه‌های قبلی دیده می‌شد نادیده گرفت و جریان‌ها مستقیماً از بیت‌کوین به پروژه‌های memecoin حرکت کردند. آنتونی ساسانو، مربی اتریوم، که حدود یک دهه را در بخش کریپتو گذرانده است، اظهار داشت:

می‌توانم با اطمینان کامل بگویم که این عجیب‌ترین ارز دیجیتالی است که تا به حال داشته است.»

اعترافات بانکمن-فرید تیتر خبرها می شود

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX پس از محکومیت به 25 سال زندان هفته گذشته به سؤالات پاسخ داد و گفت: “من هرگز فکر نمی کردم کاری که انجام دادم غیرقانونی باشد.” ABC News گزارش داد که یکی از بنیانگذاران FTX از طریق ایمیل به سوالات بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین، نیویورک، جایی که از اوت گذشته در آنجا نگهداری می شود، پاسخ می دهد. بانکمن-فرید در اظهارات خود اظهار داشت:

من نمی توانم از فکر کردن به چیزهایی که هر روز از دست داده ام دست بردارم. من هرگز قصد نداشتم به کسی صدمه بزنم یا پول کسی را بگیرم.»

این سلبریتی تصمیمات ضعیف را عامل ورشکستگی FTX و شرکت تجاری خواهرش Alameda Research دانست، اما ادعا کرد که هرگز خودخواهانه عمل نکرده است. پس از حکم هفته گذشته، انتظار می رود بانکمن-فرید تا 57 سالگی در زندان فدرال بماند. او اعلام کرد که به این تصمیم اعتراض خواهد کرد.

پست اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: زنجیره BNB مشوق هایی را برای جذب توسعه دهندگان Memecoin ارائه می دهد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×