» بررسی » مایکل سیلر این توصیه را در میان حمام خون کریپتو می دهد
بررسی

مایکل سیلر این توصیه را در میان حمام خون کریپتو می دهد

2024-04-15 0020

بازار جهانی دارایی دیجیتال روز سه‌شنبه با کاهش مستقیم بیش از 5 درصدی قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته قرمز شد. در میان افزایش نوسانات در بازار، مایکل سیلر توصیه ای به سرمایه گذاران کریپتو ارائه کرد.

مایکل سایلر در حال کاهش کریپتو

مدیر عامل سابق MicroStrategy، مایکل سیلر در پستی نوشت که “برای آینده شرط بندی کنید”. توجه به این نکته مهم است که سایلر بیشتر پست های رمزآلود را از طریق بیت کوین انجام می دهد که بیشتر آنها پیام های صعودی برای بازار هستند.

از 19 مارس 2024، MicroStrategy دارای 214246 بیت کوین است. گفته شده است که میانگین قیمت خرید BTC آنها 33706.00 دلار با هزینه کل 6.91 میلیارد دلار است.

پست مایکل سیلر زمانی منتشر شد که بازار ارزهای دیجیتال شاهد دومین خروجی بزرگ بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در عرض یک هفته بود. با این حال، این جریان خروجی گمانه‌زنی‌ها را در مورد خریدهای سازمانی یا ETFهای Spot افزایش داد.

این گزارش اشاره کرد که خروجی های متوالی در مجموع حدود 33.8 هزار بیت کوین است. این به طور مستقیم نشان دهنده یک فعالیت عظیم در فضای سرمایه گذار نهادی است. 

در همین حال، داده‌ها نشان‌دهنده افزایش نرخ بهره باز (OI) بایننس است که می‌تواند روند خروج سرمایه‌گذاران خرد از موقعیت‌های خرید خود باشد. این تغییر در احساسات در میان سرمایه گذاران خرد ممکن است راه را برای افزایش بیشتر قیمت ها با کاهش فشار فروش هموار کند.

چرا بازار امروز افت کرده است؟

ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش یافت و به 2.47 تریلیون دلار رسید. قیمت بیت کوین در 7 روز گذشته 6 درصد کاهش یافته است. بیت کوین در زمان انتشار با قیمت متوسط ​​65790 دلار معامله می شود.

این گزارش افزود که بازدهی 10 ساله خزانه داری آمریکا به بالاترین سطح خود در سال رسیده است. این زمانی اتفاق افتاد که دلار به بالاترین سطح خود در تقریباً پنج ماه گذشته رسید و باد مخالفی را برای بیت کوین ایجاد کرد. واکنش بازار کریپتو ممکن است تحت تأثیر داده های اقتصادی قوی تر از حد انتظار با نگرانی های فزاینده در مورد تورم باشد.

رکود بازار ممکن است با انتقال قابل توجه بیت کوین به صرافی Bitfinex توسط یک دارنده بزرگ تشدید شده باشد که نشان دهنده فعالیت فروش بالقوه است. این با کاهش شدید قیمت بیت کوین در اواخر شب دوشنبه همزمان شد.

سهام مرتبط با عملکرد بیت کوین نیز با فشار نزولی مواجه شدند، به طوری که صرافی رمزارز Coinbase 4 درصد سقوط کرد و ارائه دهنده نرم افزار MicroStrategy، که اغلب به عنوان نماینده ای برای قیمت بیت کوین در نظر گرفته می شود، نزدیک به 7 درصد از دست داد.

سهام عمده ماینینگ مانند Marathon Digital و Riot Platforms به ترتیب 7 و 6 درصد زیان را تجربه کردند، در حالی که CleanSpark، یکی از بهترین ماینرهای سال، 6 درصد کاهش یافت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×