» بررسی » پیتر شیف در مورد نقره: “این بیت کوین 2.0 است”
بررسی

پیتر شیف در مورد نقره: “این بیت کوین 2.0 است”

2024-04-12 0017


تصویر جلد از طریق
U.Today
پیتر شیف، یکی از بدنام ترین منتقدان ارزهای دیجیتال،  پلتفرم رسانه اجتماعی X را به عنوان «Bitcoin 2.0» معرفی کرده است. او گفت: “سیلور بیت کوین جدید است. این بیت کوین 2.0 است.” 

این پس از آن رخ داد که قیمت نقره در اوایل امروز بیش از 6 درصد افزایش یافت. 

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بیت کوین توانست در ماه مارس از سقف بازار نقره پیشی بگیرد و قیمت آن به دلیل تقاضای شدید برای صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) به بالاترین قیمت خود از سطح 73000 دلار رسید.

با این حال، رالی بیت کوین زیاد دوام نیاورد. پس از بازیابی مختصر سطح ارزنده 70000 دلار، برترین ارز دیجیتال در اوایل این سه شنبه به زیر سطح 65000 دلار سقوط کرد که دلیل آن باد مخالف مالی کلان و خروج مداوم ETF بود. 

در همین حال، نقره به بازپس گیری اوج سالانه 26.14 دلاری خود نزدیک است. با این حال، هنوز تا رسیدن به بالاترین قیمت خود یعنی 46.47 دلار که در 27 مارس 2011 ثبت شده بود، فاصله دارد. 

قیمت طلا نیز یک درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 2274 دلار در هر اونس معامله می شود. 

ارزش پیشنهادی وجود ندارد؟ 

در یک پست جداگانه در شبکه اجتماعی X، شیف همچنین تکرار کرد که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار ارزش پیشنهادی ندارد. 

این بازتاب انتقاد مدیر عامل Better Markets، Dennis Kelleher است، که اوایل امروز در تلویزیون بلومبرگ، کریپتو را یک صنعت بی‌فایده توصیف کرد. “آنها 14 سال فرصت داشتند تا به یک استفاده اجتماعی مفید از کریپتو برسند و دارند. رمزارز فقط برای حدس و گمان های وحشیانه، قمار مفید است، و محصول مالی ترجیحی مجرمان در سراسر جهان است… این نظر من نیست. اینها هدف هستند. حقایق.”

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×