» بررسی » عرضه‌ها، فهرست‌بندی‌ها و پیش‌فروش‌های جدید ارزهای دیجیتال امروز – GrabPenny، CogniTechAI، MindVerse
بررسی

عرضه‌ها، فهرست‌بندی‌ها و پیش‌فروش‌های جدید ارزهای دیجیتال امروز – GrabPenny، CogniTechAI، MindVerse

2024-04-13 0017

این تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال تازه منتشر شده را تجزیه و تحلیل می‌کند و فهرست‌بندی‌ها و رویدادهای پیش‌فروش آنها را بررسی می‌کند. ویژگی های هر سکه را تجزیه می کند تا اطلاعات ارزشمندی را برای سرمایه گذاران بالقوه ای که به دنبال درک و استفاده از بازار ارزهای دیجیتال هستند، ارائه دهد .

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر صعودی به نظر می رسد و این موج صعودی سرمایه گذاران و علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. توکن هایی مانند CornDog، Hund و MindVerse به دلیل پتانسیلی که دارند مورد توجه قرار گرفته اند. این تجزیه و تحلیل نشانه‌ها، موارد استفاده، مشارکت‌ها و سایر ویژگی‌های مهم آن‌ها را بررسی می‌کند که آنها را به عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب قرار می‌دهد.

انتشار، فهرست و پیش فروش ارزهای دیجیتال جدید امروز

بازار ارزهای دیجیتال امروزی مملو از نوآوری است و فرصت‌های جدیدی را برای اکتشاف در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. MindVerse گزینه های معاملاتی خود را با افزودن MEXC به لیست مبادلات خود و نه جفت توکن جدید گسترش داد. همچنین، بیت کوین ماینتریکس در حال تبدیل شدن به یک معامله بزرگ برای سرمایه گذارانی است که می خواهند جایگزینی برای بیت کوین داشته باشند. در همین حال، تحلیلگران حقوقی بینش هایی را درباره حکم 25 ساله زندان سام بنکمن-فرید ارائه می دهند.

1. GrabPenny (GP)

توکن GrabPenny (GP) یک برنامه کاربردی سبک زندگی ابتکاری Web3 است که هدف آن بازتعریف سیستم های پاداش در زندگی روزمره است. از طریق ترکیبی از گیمیفیکیشن و تعامل اجتماعی، GrabPenny دیدگاه جدیدی در کسب پاداش به ارمغان می آورد. ماموریت آن تغییر نحوه تعامل برندها با مصرف کنندگان از طریق پاداش و استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار است.

کاربران GrabPenny می توانند با شرکت در وظایف و فعالیت های مختلف، توکن های GP و NFT های انحصاری کسب کنند. این وظایف شامل تکمیل وظایف، تعامل با برندها، یا مشارکت در رویدادهای جامعه در حالی که به طور فعال جوایز ارزشمندی را به دست می آورید.

GP Token ارز اصلی اکوسیستم زنجیره پایه است که دارای عرضه ثابت 2 میلیارد توکن است. این توکن ها برای دسترسی به ویژگی ها و مزایای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 3٪ از کل عرضه به پیش فروش و فروش عمومی اختصاص داده می شود و به تدریج در طی 12 ماه از سه ماه پس از رویداد تولید توکن (TGE) باز می شود. علاوه بر این، 5٪ از کل عرضه برای بازارسازان تعیین شده است که در طی 24 ماه باز می شود. جزئیات بیشتر در مورد این تخصیص به زودی ارائه خواهد شد.

🎉 ما خوشحالیم که تکمیل وایت پیپر را اعلام می کنیم! به چشم انداز ما و مکانیک های پشت اکوسیستم ما شیرجه بزنید. سفر شما به Web3 از اینجا شروع می شود: https://t.co/A5C8KLkKrR 🚀 #GrabPenny #GPToken #WhitepaperReveal

— Grabpenny (@grabpennyapp) 14 مارس 2024

با توجه به عملکرد بازار، GrabPenny (GP) در 24 ساعت گذشته شاهد حجم معاملات 67,390.29 دلاری بوده است. این حجم نسبت به روز گذشته کاهش جزئی 4.10 درصدی را نشان می دهد. با وجود این، GrabPenny (GP) با افزایش قیمت 0.00 درصدی در هفت روز گذشته انعطاف پذیری نشان داده است. 

علاوه بر این، GrabPenny (GP) از بازار جهانی ارزهای دیجیتال که 7.60٪ رکود را تجربه کرده است، بهتر عمل می کند. این توکن همچنین جلوتر از ارزهای رمزنگاری شده مشابه Base Ecosystem است که در مدت مشابه 0.00 درصد تغییر داشته است.

2. CogniTechAI (CTI)

CogniTech AI یک پلتفرم غیرمتمرکز است که دسترسی به GPU و منابع هوش مصنوعی را متحول می کند. این پلتفرم یک ویژگی پیشگامانه “Lend GPU Nodes” را برای همکاری ایجاد کرد که در آن کاربران می توانند منابع GPU بیکار را به دارایی های ارزشمند تبدیل کنند. این ویژگی به دارندگان GPU اجازه می‌دهد تا از سخت‌افزار بلااستفاده درآمدزایی کنند و از رویکرد جامعه محور که دسترسی به منابع محاسباتی قدرتمند را دموکراتیک می‌کند، لذت ببرند.

علیرغم نوسانات بازار، CogniTechAI (CTI) با 0.00٪ تغییر قیمت در هفت روز گذشته ثابت مانده است. CogniTechAI از بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال بهتر عمل می کند. با این حال، در مقایسه با ارزهای رمزنگاری مشابه اکوسیستم اتریوم که 12.70 درصد افزایش داشته اند، کوتاهی می کند.

صرافی های غیرمتمرکز یک تجربه معاملاتی یکپارچه را برای سرمایه گذاران علاقه مند به توکن های CTI ارائه می دهد. Uniswap V2 (اتریوم) پلتفرم مورد استفاده است. به لطف جفت معاملاتی شلوغ CTI/WETH که حجم معاملات 24 ساعته قوی 1,150,941 دلاری دارد. علاوه بر این، طرف‌های علاقه‌مند می‌توانند CogniTechAI (CTI) را در MetaMask ادغام کنند تا قابلیت‌هایی مانند نظارت بر دارایی‌های توکن و تجارت غیرمتمرکز مبادلات را باز کنند. 

3. بیت کوین ماینتریکس (BTCMTX)

یک بیت کوین استخراج شده در سال 2013 تنها در ده سال به 27300 درصد افزایش یافت. در حالی که رشد قابل مشاهده ای در این فضا وجود دارد، استخراج سنتی دارای عقب نشینی است. از این رو، بیت کوین ماینتریکس برای متحول کردن استخراج بیت کوین وارد عمل می شود. 

BTCMTX یک پلت فرم استخراج ابری توکن شده است که استخراج بیت کوین را برای افراد روزمره دموکراتیزه می کند. با توکن کردن استخراج ابری، BTCMTX تجربه ای امن و شفاف را تضمین می کند و نگرانی های دیرینه مربوط به هزینه های سخت افزاری بالا و کلاهبرداری های فریبنده را که بسیاری را از استخراج بیت کوین منصرف کرده است، برطرف می کند.

پیش فروش بیت کوین Minetrix بیش از 11 میلیون دلار در رویداد پیش فروش جاری خود جمع آوری کرده است که نشان دهنده پذیرش بازار است. در این میان، سرمایه‌گذاران می‌توانند BTCMTX دلار را از حداقل 0.0144 دلار شروع کنند.

علاوه بر این، بیت‌کوین ماینتریکس فرصت‌هایی را برای تعامل با جامعه از طریق رقابت BTCMTX Gleam گسترش می‌دهد. شرکت کنندگان این شانس را دارند که از مجموع 10 تخصیص جایزه، هر کدام 3000 دلار برنده شوند تا به جامعه خود با توکن های 30000 دلاری BTCMTX پاداش دهند.

ارائه نوآوری انقلابی #BitcoinMinetrix! 🌐⛏️

از استخراج بی دردسر #بیت کوین با استفاده از #توکن مبتکرانه $BTCMTX لذت ببرید. 🔥💎

ماینینگ شفاف را با #BTCMTX بپذیرید.#Blockchain #CryptoMining pic.twitter.com/CvGxM1r0ub

— Bitcoinminetrix (@bitcoinminetrix) 31 مارس 2024

42.5% of the token supply fuels Bitcoin Minetrix’s mining operations. Furthermore, 35% of tokens are earmarked for marketing efforts to expand BTCMTX’s reach and impact. An additional 12.5% is allocated for BTCMTX staking rewards until the Bitcoin Minetrix cloud mining platform is developed, incentivizing early adopters. Lastly, 10% of tokens are reserved for community rewards.

Visit Bitcoin Metrix Presale

4. MindVerse (MVERSE)

The MindVerse AI Assistant is an innovative platform with cutting-edge AI capabilities tailored to provide deep insights into the cryptocurrency market dynamics. Users can interact with MindVerse, inquire about market trends, seek advice on asset security, or learn intricate topics like cross-chain functionalities and token exchanges.

MindVerse offers token auditing, real-time price tracking, and hassle-free swaps on major exchanges such as Binance without KYC procedures. This platform streamlines access to crucial trading tools and harnesses AI for market Analysis. MindVerse empowers users with a comprehensive toolkit for informed decision-making and efficient trading. This feature sets a new benchmark for integrating AI technology with cryptocurrency trading and portfolio management.

As of March 31, MindVerse (MVERSE) has expanded its trading horizons by integrating MEXC into its supported exchanges. Furthermore, MindVerse now offers new token pairs such as Dione Protocol, Zigcoin, and Myro to widen its user base. These enhancements underline MindVerse’s dedication to enhancing its versatility and appeal as the ultimate trading assistant.

New Exchange Supported – @MEXC_Official

We’re expanding the trading options in MindVerse, and starting today, we’re adding a new exchange: MEXC.

You can find the complete list of new token pairs available here:

Dione Protocol
FastToken
Bittensor (TAO)
INTOverse
Zigcoin
Celer… pic.twitter.com/BfOGcUKB3x

— MindVerse (@MindVerseERC20) March 31, 2024

The current price of MindVerse is $0.345291, with a 24-hour trading volume of $266,558. Its value has increased 19.90% over the last 24 hours, placing it at #3297 on CoinMarketCap (CMC). With a circulating supply currently unavailable and a maximum supply capped at 10,000,000 MVERSE coins, MindVerse continues to chart a promising path.

ادامه مطلب

  • New Cryptocurrency Listings

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×