» بررسی » عضو تیم Shiba Inu به‌روزرسانی حیاتی Shibarium را به اشتراک می‌گذارد: جزئیات
بررسی

عضو تیم Shiba Inu به‌روزرسانی حیاتی Shibarium را به اشتراک می‌گذارد: جزئیات

2024-04-26 0011


تصویر جلد از طریق
U.Today
جامعه شیبا اینو (SHIB) در حال پرهیز از انتظار است، زیرا لوسی ، عضو تیم شیبا اینو ، نکات وسوسه انگیزی را درباره آنچه برای شیباریوم، اکوسیستم لایه 2 شیبا اینو ارائه می کند، ارائه می دهد.

با توجه به اینکه 2024 در حال حاضر ادامه دارد و 2025 در افق است، هیجان بر روی ویژگی های نوآورانه و پیشرفت های پیشگامانه ایجاد می شود که به زودی برای Shibarium در نظر گرفته شده است.

چه چیزی در سال 2024/2025 برای #Shibarium در راه است ؟- #Shibaswap (نسخه 1.75 و به دنبال آن نسخه 2.0)- #Shibahub@treatsforShib#ShibaEternity P2E- @mvshib@K9finance Liquid Staking- Layer 3 TestnetAddal به طور کامل در دسترس خواهد بود. همه توکن‌های موجود در شیبا… pic.twitter.com/iICIaoi11Z

— 𝐋𝐔𝐂𝐈𝐄 | SHIB.IO 🧜🏼‍♀️ (@LucieSHIB) ۲۴ آوریل ۲۰۲۴

از جمله پیشرفت‌های مورد آزمایش برای Shibarium در سال‌های 2024-2025 عبارتند از: ShibaSwap (نسخه 1.75 و به دنبال آن 2.0)، Shibahub، Treat، ShibaEternity P2E، Shiba Inu metaverse، K9finance، Liquid Staking و لایه 3 آزمایش شبکه. علاوه بر این، DAO های کاملاً کاربردی برای همه توکن ها در اکوسیستم شیبا در دسترس خواهند بود .

در حالی که جزئیات مشخصی در دست نیست، نظرات اعضای تیم هیجان و حدس و گمان را در جامعه SHIB برانگیخته است.

شیباریوم از زمان آغاز به کار رشد قابل توجهی داشته است و به 417,302,469 در کل معاملات رسیده است. 1,785,254 در آدرس های کیف پول و 4,371,712 در کل بلاک ها. 

توکن TREAT آینده بلاک چین شیبا اینو را تقویت خواهد کرد که دارای رمزگذاری کاملاً همومورفیک (FHE) است که با همکاری زاما توسعه یافته است. Shiba Inu اخیراً فاش کرد که 12 میلیون دلار از شرکای اصلی VC جمع آوری کرده است – برای خوشحالی جامعه خود.

انتظار می‌رود این دور مالی به استحکام موقعیت شیباریوم به‌عنوان مرکز میم‌ها در دنیای رمزنگاری کمک کند و کاربرد اکوسیستم را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهد.

در حالی که هیجان همچنان وجود دارد، جامعه SHIB باید در نظر داشته باشد که TREAT منتشر نشده است و هر ادعایی که خلاف آن را نشان دهد تقلبی است.

از آنجایی که تیم Shiba Inu با پشتکار به کار خود در پشت صحنه برای به نتیجه رساندن این برنامه ها ادامه می دهد، جامعه SHIB مشتاقانه منتظر به روز رسانی ها و اطلاعیه های بیشتر در مورد توسعه Shibarium است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×