» بررسی » هرگز دیده نشده بود: بیت کوین چه رکوردی را ثبت کرد
بررسی

هرگز دیده نشده بود: بیت کوین چه رکوردی را ثبت کرد

2024-04-13 0020

بیت کوین سال 2024 را بسیار قدرتمند آغاز کرد. این ارز دیجیتال تاکنون چندین رکورد جدید به ثبت رسانده است که یکی از آنها در ماه مارس ثبت شد. رکورد جدید بیت کوین قیمت بیت کوین برای هفتمین ماه متوالی با پویایی مثبت به پایان رسید. بر اساس داده های Investing، ارزش معروف ترین ارز دیجیتال جهان در ماه مارس 16.8 درصد رشد داشته است. چنین نتیجه ای برای اولین بار در تاریخ ثبت شده است.

به سرمایه گذاری در دنیای مدرن توجه کنید: مزایا و معایب اصلی که همه باید در مورد آنها بدانند

علاوه بر این، در شب اول آوریل، بیت کوین حتی به 71444 دلار در هر سکه افزایش یافت. تا صبح، قیمت ارز دیجیتال به 69002 دلار در هر واحد کاهش یافت. به طور کلی، حداکثر تاریخی جدید برای بیت کوین تقریباً 74000 دلار است. این رکورد در مارس 2024 به ثبت رسید. در اولین ماه بهار، تغییرات زیر مربوط به بیت کوین ثبت شد:

پس از رسیدن به حداکثر جدید، قیمت سکه برای چندین جلسه معاملاتی متوالی به 61000 دلار کاهش یافت. در پایان ماه مارس، بیت کوین دوباره به سطح 70000 دلار در هر سکه افزایش یافت. در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در حدود 65885 دلار به ازای هر سکه در نوسان است. بر اساس داده های Yahoo!Finance، ارزش بازار این ارز دیجیتال 1.29 تریلیون دلار است. نظرات کارشناسان در مورد بیت کوین کارشناسان پلتفرم تحلیلی Santiment اظهار داشتند که افزایش بیت کوین به طور قابل توجهی به دلیل فعالیت بازیگران بزرگ بازار بوده است. آنها ادعا می کنند که این بازیکنان حالت “خرید” را در پس زمینه کاهش قیمت بیت کوین پس از رسیدن به مقادیر اوج فعال کردند.

علاوه بر این، لری فینک، رئیس بزرگترین شرکت سرمایه گذاری جهان بلک راک، چشم انداز بلندمدت بیت کوین را کاملا مثبت ارزیابی می کند. به ویژه، او معتقد است که بازار ارزهای دیجیتال در مسیر نقدینگی و شفافیت بیشتر است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×