» بررسی » تحلیلگر Bearish il Capo سناریوی مورد انتظار خود را برای بیت کوین، AVAX و Altcoins به طور کلی به اشتراک می گذارد.
بررسی

تحلیلگر Bearish il Capo سناریوی مورد انتظار خود را برای بیت کوین، AVAX و Altcoins به طور کلی به اشتراک می گذارد.

2024-04-12 0022

ایل کاپو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال کریپتو، در بیانیه امروز خود پس از کاهش قیمت بیت کوین و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

il Capo قبلا گفته بود که آلت کوین ها می توانند 20 تا 30 درصد از سطح فعلی خود کاهش پیدا کنند. او در بیانیه جدید خود گفت که بخشی از کاهش کامل شده است و ممکن است بازار آلتکوین قبل از رسیدن به سطوح حمایت، 10 تا 20 درصد کاهش دیگر را تجربه کند.

با این حال، به طور خاص در مورد AVAX، این تحلیلگر گفت که آلتکوین از مقاومت اصلی خود بین 50 تا 55 دلار رد شد و شروع به کاهش کرد. این تحلیلگر ادعا می کند که در نتیجه کاهش، قیمت AVAX ممکن است به 24 دلار کاهش یابد.

اخبار مرتبط: آیا بالاترین محلی بیت کوین پشت سر ما مانده است؟ تحلیلگر مشهور 13 معیار BTC را برای تماشا فاش می کند

علاوه بر این، در صحبت در مورد بیت کوین، این تحلیلگر ادعا کرد که قیمت بیت کوین پس از کاهش همچنان به سطح حمایتی نرسیده است و موقعیت های خرید باعث حرکت نزولی شده است.

این تحلیلگر گفت که انتظار دارد شاهد یک شمع کاپیتولاسیون همراه با انحلال زیاد باشد و در حالت ایده آل می خواهد که قیمت بیت کوین قبل از ارزیابی پایین ترین سطح محلی به زیر 60000 دلار برسد.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: تحلیلگر Bearish il Capo سناریوی مورد انتظار خود را برای بیت کوین، AVAX و Altcoins به طور کلی به اشتراک می گذارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×