» بررسی » تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم و سولانا – ۳۱ تیر ۱۴۰۲
بررسی - پرطرفدار

تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم و سولانا – ۳۱ تیر ۱۴۰۲

2023-07-22 00227

توجه: این مطلب به هیچ وجه یک پیشنهاد مالی نیست!

 

در حال حاضر بیت کوین BTC به عنوان رهبر بازار ارز دیجیتال شناخته می شود و بنابراین چه به دنبال خرید بیت کوین باشیم و چه نباشیم باید قیمت آن را همیشه زیر نظر داشته باشیم و آن را تحلیل کنیم. از طرفی تحلیل اتریوم نیز به عنوان موثرترین آلت کوین بازار اهمیتی بالا دارد.

پس بیایید تا نگاهی به نمودار تکنیکال روزانه قیمت بیت کوین و اتریوم بیاندازیم و آنها را با هم بررسی کنیم.

بررسی و تحلیل قیمت بیت کوین

رمزارز بیت کوین از ۲۶ تیر زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) 30,067 دلار مانده است که یک علامت منفی است. این نشان دهنده عدم خرید قدرتمند در سطوح فعلی است.

نمودار تحلیل قیمت بیت کوین

گاوها (خریداران) در ۲۹ تیر قیمت بیت کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رساندند، اما شدو بلند روی کندل نشان می دهد که در سطوح بالاتر فروشندگان حضور دارند. خرس ها (فروشندگان) سعی خواهند کرد با پایین آوردن قیمت به زیر سطح حمایت حیاتی در ۲۹۵۰۰ دلار، موقعیت خود را تقویت کنند.

اگر موفق شوند نشان دهنده این است که تجمیع به نفع خرس ها حل شده است. سپس ممکن است جفت ارز BTC/USDT به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) 28869 دلار و پس از آن به ۲۷۵۰۰ دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت به شدت افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۳۱۰۰۰ دلار وجود دارد. سپس یک روند صعودی جدید در شکست و نزدیک شدن به بالای ۳۲۴۰۰ دلار قابل انتظار خواهد بود.

بررسی و تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۹۶ دلار) معامله شده است. این نشان دهنده وضعیت تعادل بین گاوها و خرس ها است.

نمودار روزانه قیمت اتریوم به همراه تحلیل

پشتیبانی و حمایت مهمی که باید در جهت نزولی تماشا کرد، SMA 50 روزه (۱۸۵۴ دلار) است. اگر این پشتیبانی از بین برود، جفت ارز ETH/USDT ممکن است به ۱۸۰۰ دلار و سپس به ۱۷۰۰ دلار سقوط کند. چنین حرکتی نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است در محدوده بزرگ بین ۱۶۲۶ تا ۲۰۰۰ دلار به نوسان ادامه دهد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا SMA 50 روزه افزایش یابد و به بالای ۲۰۰۰ دلار برسد، نشان دهنده این است که گاوها در راس قدرت هستند. سپس ارز دیجیتال اتریوم ممکن است به ۲۱۴۱ دلار و در نهایت به ۲۲۰۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت سولانا

گاو ها در اواخر تیر تلاش کردند قیمت سولانا از مقاومت 27.12 عبور کند ، اما خرس ها تکان نخوردند. این نشان می دهد که خرس ها در نوسانات به فکر فروش می روند.


عدم صعود به بالای 27.12 دلار ممکن است قیمت را به متحرک نمایی 20 روزه (23.55 دلار) برساند. این سطح احتمالا شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس ها خواهد بود. اگر قیمت به کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که حرکت کوتاه مدت ضعیف شده است. این می تواند درها را برای اصلاح عمیق تر SMA 50 روزه (19.63 دلار) باز کند.
اگر گاوها بخواهند از کاهش قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای 27.12 دلار فشار دهند و حفظ کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت SOL/USDT می تواند تا 29.12 دلار و متعاقباً به 32.13 دلار افزایش یابد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×