» بررسی » بازگشت صعودی بزرگ برای شیبا اینو (SHIB) در این متریک
بررسی

بازگشت صعودی بزرگ برای شیبا اینو (SHIB) در این متریک

2024-04-26 0014


تصویر جلد از طریق
U.Today
شیبا اینو (SHIB) در وضعیت شکننده ای قرار دارد، زیرا بسیاری از معیارهای رشد کلیدی آن در بحبوحه بازگشت نزولی گسترده تر در بازار متضاد هستند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت شیبا اینو  با 8.42 درصد کاهش به 0.00002494 دلار رسیده است. برای مغایرت با این لغزش نزولی، افزایش ظاهری در حجم معاملات وجود دارد که با 12.24 درصد افزایش به 841,624,957 دلار رسیده است.

بر اساس داده های Shibburn، ممکن است یک تقویت عمده برای ویژگی کاهش تورم Shiba Inu باشد، زیرا نرخ سوختگی اکنون نسبتاً ثابت است. با رشد 0 درصدی، میم کوین شاهد سوزاندن 22,346,657 SHIB در 24 ساعت بود که اگر اعضای جامعه به فشار تهاجمی خود برای کاهش تورم توکن ها ادامه دهند، زمینه را برای یک بازگشت بزرگ فراهم کرد.

شیبا اینو یکی از آلت کوین های برتر است که رشد واقعی آن به شدت تحت تاثیر شیب های جزئی در معیارهای کلیدی مانند نرخ رایت، حجم معاملات و تراکنش های بزرگ است. قبل از این سقوط قیمت، شیبا اینو در ابتدا سطح 0.000026 دلار را به عنوان حمایت تغییر داده بود و  قرار بود رتبه 10 برتر نهایی را پس بگیرد . هدف نهایی، همانطور که در هفته گذشته ثبت شد، بازپس گیری امتیاز 0.00003 دلاری در تلاش بازیابی گسترده تر بود.

ایجاد تغییر

رشد قیمت شیبا اینو را می‌توان با پذیرش این توکن توسط نهنگ‌های جامعه تقویت کرد. در زمان نگارش این مقاله، داده های IntoTheBlock نشان می دهد که تراکنش های بزرگ با 61.39 درصد افزایش در 24 ساعت به 162.45 میلیون دلار رسیده است. 

حفظ این آغوش عظیم می تواند به بازیابی انباشت SHIB که فروشندگان توکن آن را فروختند کمک کند. علاوه بر معاملات نهنگ، روند مهم دیگری که باید تماشا کرد، روند عمومی در بازار گسترده تر است.

بلک‌راک، رهبر بازار ETF بیت‌کوین،  در جریان ورودی روزانه خود دچار وقفه شده است. این نشان داد که احساسات صعودی گسترده‌تری که بازار را هدایت می‌کند – تمایل سرمایه‌گذاران – ممکن است در حال کاهش باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×