» بررسی » جهش سکه‌های میم: BONK- WIF- PEPE و موارد دیگر به Spikes دو رقمی مراجعه کنید
بررسی

جهش سکه‌های میم: BONK- WIF- PEPE و موارد دیگر به Spikes دو رقمی مراجعه کنید

2024-04-26 1016

BONK به عنوان یکی از بهترین عملکردها در بخش خود متمایز است و افزایش قیمت روزانه قابل توجه نزدیک به 30٪ را تجربه می کند.

سکه‌های میم مانند Bonk Inu و dogwifhфat شاهد افزایش قیمت قابل توجهی هستند، در حالی که رهبران معتبری مانند Dogecoin و Shiba Inu سودهای متوسط‌تری را تجربه می‌کنند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که افزایش بالقوه در این طبقه دارایی ادامه یابد و آن را به نصف شدن اخیر بیت‌کوین نسبت می‌دهند ، پدیده‌ای که از لحاظ تاریخی با روند صعودی بازار مرتبط است.

میم کوین ها در میان گاو نر کریپتو می درخشند

در طول چرخه صعودی جاری در بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین ها به عنوان ستاره ها ظاهر شدند و افزایش قابل توجهی قیمت را در ماه های گذشته به نمایش گذاشتند. امروز، 24 آوریل، همچنان شاهد غلبه رنگ سبز در اکثر این دارایی های دیجیتال هستیم.
افزایش قیمت قابل توجه: دارایی‌های میم پیشرو، از جمله Bonk Inu مبتنی بر Solana (BONK)، dogwifhat (WIF)، Cat in a Dogs World (MEW) و BOOK OF MEME (COME)، افزایش قیمت روزانه قابل توجهی به میزان 27٪ را تجربه کرده‌اند. به ترتیب 17٪، 23٪ و 12٪.
پپه و فلوکی اینو: پپه (PEPE)، سومین کوین بزرگ میم از نظر ارزش بازار، جهش 15 درصدی را ثبت کرد در حالی که فلوکی اینو (FLOKI) حدود 14 درصد افزایش داشت.

قیمت BONK، منبع: CoinGecko

Dogecoin و Shiba Inu: با این حال، بزرگ‌ترین دارایی‌های این دسته، Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) سود کمتری داشته‌اند. DOGE، توکن مورد علاقه ایلان ماسک ، روزانه 2 درصد افزایش یافت، در حالی که SHIB حداقل تغییرات قیمت را در 24 ساعت گذشته نشان داد.
کل سرمایه بازار: ارزش کل بازار بخش سکه میم اکنون از 58.5 میلیارد دلار فراتر رفته است که نسبت به رقم مشاهده شده در 23 آوریل 4 درصد افزایش را نشان می دهد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گاو نر بالقوه برای Meme Coins وجود دارد

برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که در آینده نزدیک شاهد افزایش قابل توجهی برای سکه‌های میم مانند SHIB، DOGE، و WIF و غیره باشیم. یکی از عوامل موثر در این پیش بینی نصف شدن اخیر بیت کوین است که هفته گذشته رخ داد.

همچنین بخوانید : آیا بیت کوین در حال سقوط است؟ 88 درصد از صاحبان بیت کوین در حال کسب درآمد هستند!

رویداد نصف شدن بیت کوین ، که در آن پاداش استخراج‌کنندگان برای اعتبارسنجی بلاک‌ها در بلاک چین به نصف کاهش می‌یابد، از لحاظ تاریخی پیش از روند صعودی عمده در بازار کلی ارزهای دیجیتال بوده است.

به عنوان مثال، در طول نصف شدن قبلی در سال 2020، DOGE کمتر از یک سنت ارزش داشت. با این حال، یک سال بعد، ارزش آن تقریباً به 0.70 دلار رسید که نشان دهنده پتانسیل رشد قابل توجه قیمت میم کوین پس از چنین رویدادهایی است.

مهم:  لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله فقط برای ارائه اطلاعات است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی، مالیاتی، سرمایه گذاری، مالی یا هر نوع دیگری تلقی شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×