» بررسی » سقوط اتریوم به زیر 3.4 هزار دلار می تواند نشانه افت شدیدتر باشد
بررسی

سقوط اتریوم به زیر 3.4 هزار دلار می تواند نشانه افت شدیدتر باشد

2024-04-15 1019

یک تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم به کمتر از 3000 دلار کاهش یابد، زیرا این دارایی در 24 ساعت 6 درصد کاهش یافت. 

در 2 آوریل، دومین توکن دیجیتال بزرگ، اتریوم ( ETH )، برای اولین بار از اوایل ماه مارس به دنبال رکود گسترده در بازارهای رمزنگاری، زیر 3300 دلار معامله شد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 4.4 درصد از ارزش خود را از دست داد و در 2 آوریل به 2.6 تریلیون دلار کاهش یافت، به ازای هر CoinGecko.

به گفته تحلیلگر علی چارتز، اصلاح ETH فراتر از سطح 3460 دلار ممکن است برای گاوهای ارز دیجیتال که قیمت های بالاتر را هدف قرار می دهند مشکل ساز باشد. این محقق به داده های IntoTheBlock اشاره کرد که نشان می دهد سطوح پشتیبانی ممکن است توکن در اطراف آن تجمیع شود.


سطوح پشتیبانی ETH | منبع: IntoTheBlock
اگر این تز درست ثابت شود، قیمت اتریوم ممکن است به 2850 دلار یا پایین تر بازگردد. کاهش روزانه اتریوم در حال حاضر باعث انحلال بیش از 113 میلیون دلار از 500 میلیون دلار در روز شده است. پوزیشن‌های لانگ و شورت به این حذف کمک کردند، و لانگ‌ها بیشترین سهم را به ازای هر CoinGlass داشتند .

ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای همچنین گزارش داد که بزرگترین سفارش انحلال واحد، یک موقعیت ETH به ارزش ۷.۵ میلیون دلار در صرافی ارز دیجیتال OKX بود.

Coinbase: سهامداری اتریوم “خطرهای پنهان” را برای زنجیره و قیمت دارد

در حالی که تجزیه و تحلیل قیمت کاهش بیشتری را برای قیمت اتر نشان می‌دهد، گزارش کوین‌بیس به ریسک‌های پنهان در بخش خرید مجدد اتریوم در حال رشد اشاره کرد. 
با ابتکار Eigenlayer که در سال 2021 توسط Sreeram Kannan تأسیس شد، بازیافت مجدد و مایع مجدد وارد حوزه Defi شد، اما این پروتکل در اواخر سال 2022 نسبت به اوایل سال گذشته جایگاه قوی تری به دست آورد. طبق DefiLlama، این پروتکل به بیش از 12 میلیارد دلار در کل ارزش قفل شده رسیده است و دومین پروتکل بزرگ defi در زمان انتشار است. 
دیوید دوونگ و دیوید هان، تحلیلگران Coinbase معتقدند که استراتژی‌های سهامداری غیرشفاف مرتبط با Eigenlayer و پروتکل‌های spinoff مانند Ether.fi ممکن است در نهایت منجر به پیامدهای مالی و امنیتی مضر برای شرکت‌کنندگان شود. 

اینکه چگونه صادرکنندگان مختلف انتخاب می کنند کدام AVS در کنار توزیع خطرات و پاداش ها برای دارندگان LRT ایمن شوند، یک سوال باز باقی می ماند. علاوه بر این، بازده اولیه از AVS ها ممکن است انتظارات بسیار بالای تعیین شده توسط بازار را برآورده نکند. 

دیوید دوونگ و دیوید هان، تحلیلگران کوین بیس

با این حال، هر دو محقق معتقد بودند که بخش بازسازی به بخش اصلی زیرساخت اکوسیستم اتریوم تبدیل خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×