» بررسی » سرمایه گذار افسانه ای رابرت کیوساکی فاش می کند که اگر قیمت بیت کوین به 200 دلار کاهش یابد چه کاری انجام می دهد.
بررسی

سرمایه گذار افسانه ای رابرت کیوساکی فاش می کند که اگر قیمت بیت کوین به 200 دلار کاهش یابد چه کاری انجام می دهد.

2024-04-11 0020

در بیانیه اخیر، تاجر میلیونر آمریکایی رابرت کیوساکی، استراتژی مالی خود را در صورت سقوط قابل توجه بازار به اشتراک گذاشت.

کیوساکی اظهارات خود را در پاسخ به پیش‌بینی‌های انجام شده توسط هری دنت، تحلیل‌گر، که پیش‌بینی کرده بود «فروپاشی همه چیز» بزرگ در افق است، بیان کرد.

پیش‌بینی دنت تصویری تلخ را برای «نسل بیبی بومر» ترسیم می‌کند و کاهش قابل‌توجهی در قیمت مسکن را پیش‌بینی می‌کند. او همچنین پیشنهاد می کند که S&P به طور بالقوه می تواند تا 80 درصد سقوط کند. علاوه بر این، دنت پیش بینی می کند که بزرگترین ارز دیجیتال، بیت کوین، به 200 دلار در هر سکه کاهش یابد.

با این حال، کیوساکی تحت تأثیر این پیش بینی ها قرار نمی گیرد. کیوساکی در بیانیه خود عنوان می کند که قصد دارد در صورت تحقق پیش بینی های دنت، سرمایه گذاری های خود را در زمینه املاک، طلا و نقره افزایش دهد. اگر بیت کوین به 200 دلار در هر سکه کاهش یابد، کیوساکی قصد دارد تا حد امکان سکه بخرد.

اخبار مرتبط: JUST IN: پارادایم قصد دارد 750 میلیون دلار برای صندوق ارز دیجیتال خود جمع آوری کند – بزرگترین از زمان سقوط در سال 2022

کیوساکی ادعا می کند که کسانی که برای چنین سقوط بازاری آماده شده اند به طور بالقوه می توانند به عنوان چند میلیونر یا حتی میلیاردر ظاهر شوند. او استدلال کرد که امیدوار است پیش‌بینی‌های دنت درست باشد، زیرا فرصت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

کیوساکی که سال ها دیدگاه خود را در مورد بیت کوین بیان می کند، از بیت کوین به عنوان “پول مردم” یاد می کند و دلار را “پول جعلی” توصیف می کند.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: سرمایه گذار افسانه ای رابرت کیوساکی فاش می کند که اگر قیمت بیت کوین به 200 دلار کاهش یابد چه کاری انجام می دهد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×