» بررسی » اطلاعات Arkham نشان می دهد که کیف پول بیت کوین توقیف شده توسط وزارت دادگستری به ارزش 2 میلیارد دلار، تراکنش آزمایشی را به Coinbase Prime ارسال می کند.
بررسی

اطلاعات Arkham نشان می دهد که کیف پول بیت کوین توقیف شده توسط وزارت دادگستری به ارزش 2 میلیارد دلار، تراکنش آزمایشی را به Coinbase Prime ارسال می کند.

2024-04-14 0018

امتیاز کلیدی

  • یک کیف پول ارز دیجیتال که گمان می رود متعلق به وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) باشد، یک تراکنش آزمایشی را با Coinbase Prime آغاز کرده است.
  • این کیف پول حاوی تقریباً 2 میلیارد دلار بیت کوین است که به وجوه ضبط شده از بازار وب تاریک جاده ابریشم مرتبط است.
یک کیف پول رمزنگاری که ظاهراً با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) مرتبط است، یک تراکنش آزمایشی با Coinbase Prime انجام داده است .
این کیف پول که حدود 2 میلیارد دلار بیت کوین دارد ، تراکنش 0.001 بیت کوین، معادل 65 دلار را آغاز کرد. این تراکنش تاکنون یک تأیید بلوک دریافت کرده است، اما معمولاً قبل از تأیید رسمی تراکنش، چندین تأیید لازم است.

جزئیات و پیامدهای معامله

وجوه باقی مانده به یک آدرس تغییر ارسال شد، به این معنی که ممکن است عملاً در همان موقعیت باقی مانده باشند. با این حال، اگر این واقعاً یک معامله آزمایشی باشد، ممکن است حرکات اضافی در راه باشد.

به نظر می رسد 2 میلیارد دلار بیت کوین به وجوهی که وزارت دادگستری از بازار وب تاریک جاده ابریشم که اکنون از بین رفته است، مرتبط است. در سال 2020، وزارت دادگستری روند مصادره رسمی این ارز دیجیتال را آغاز کرد که در آن زمان بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت.

حکم نهایی برای مصادره 69370 بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مرتبط با جاده ابریشم توسط دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در پایان سال گذشته رسمی شد. Coinbase هنوز به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد این تراکنش پاسخ نداده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×