» بررسی » بیانیه غیرمنتظره گلدمن ساکس: “با وجود افزایش قیمت ها، مشتریان علاقه ای به ارزهای دیجیتال نشان نمی دهند”
بررسی

بیانیه غیرمنتظره گلدمن ساکس: “با وجود افزایش قیمت ها، مشتریان علاقه ای به ارزهای دیجیتال نشان نمی دهند”

2024-04-11 1019

گلدمن ساکس، یکی از معدود بانک های وال استریت با موضع منفی در مورد ارزهای دیجیتال، همچنان به ابراز تردید در مورد ارزش دارایی های دیجیتالی ادامه می دهد. شرمین مسوار رحمانی، مدیر سرمایه‌گذاری بانک، مدت‌هاست که به بدبینی‌اش نسبت به بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال معروف است و دیدگاه‌های او تغییر نکرده است.

ما فکر نمی کنیم که این یک طبقه دارایی سرمایه گذاری باشد. مصور رحمانی در مصاحبه اخیر با وال استریت ژورنال گفت: ما به کریپتو اعتقاد زیادی نداریم. این اعلامیه حتی در شرایطی است که رقبای سنتی مالی (TradFi) مانند BlackRock و Fidelity اخیرا به دلیل علاقه مشتریان به بیت کوین، تلاش های خود را در بخش کریپتو افزایش داده اند.

اخبار مرتبط: رئیس جمهور آرژانتین، معروف به بیت کوین دوست، برای ناراحت کردن سرمایه گذاران بیت کوین حرکت می کند

بر اساس این بیانیه، تردید مصور رحمانی ناشی از دشواری ارزیابی ارزش ارزهای دیجیتال است. “اگر نمی توانید برای آن ارزش قائل شوید، پس چگونه می توانید صعودی یا نزولی باشید؟” او می پرسد. او همچنین صنعت کریپتو را به دلیل ریاکاری درک شده آن مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد که در حالی که بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال دموکراتیزه کردن امور مالی را اعلام می کنند، تصمیمات مهم اغلب توسط تعدادی منتخب کنترل می شود.

برخلاف موضع گلدمن ساکس، اکثر رقبای آن فضای کریپتو را پذیرفته اند. جی پی مورگان چیس پلتفرم بلاک چین خود را در سال 2020 راه اندازی کرد که اکنون بیش از 100 کارمند دارد.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: بیانیه غیرمنتظره گلدمن ساکس: “با وجود افزایش قیمت ها، مشتریان علاقه ای به ارزهای دیجیتال نشان نمی دهند”

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×