» بررسی » یکی از بزرگ‌ترین روندهای روزهای گذشته: آلتکوین‌های RWA – Santiment نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بیشتر بر روی توکن‌های RWA تمرکز کرده‌اند.
بررسی

یکی از بزرگ‌ترین روندهای روزهای گذشته: آلتکوین‌های RWA – Santiment نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بیشتر بر روی توکن‌های RWA تمرکز کرده‌اند.

2024-04-12 0018

شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment در بیانیه خود، آلتکوین‌های با مضمون دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) را فهرست کرده است که یکی از پرطرفدارترین موضوعات در هفته‌های اخیر است که توسعه‌دهندگان بیشتر بر روی آن تمرکز می‌کنند.

Santiment آلتکوین ها و امتیازات توسعه دهندگان را که توسعه دهندگان در 30 روز گذشته بیشترین تمرکز را بر روی آنها داشته اند را به شرح زیر فهرست کرده است:

  1. پیوند زنجیره ای (LINK) – 455.1
  2. Synthetix (SNX) – 122.17
  3. توکن Oraichain (ORAI) – 82.63
  4. سازنده (MKR) – 48.57
  5. غروب (DUSK) – 42.87
  6. سانتریفیوژ (CFG) – 40.83
  7. پلیمش (POLYX) – 22.8
  8. پروتکل بوزون (BOSON) – 19
  9. رزرو (RSR) – 16.73
  10. Propy (PRO) – 8.63

Santiment داده‌های فعالیت توسعه‌دهنده مورد نظر را بر اساس تغییرات کد ایجاد شده در صفحات Github پروژه‌های ارز دیجیتال مربوطه ایجاد می‌کند. با این حال، تحلیلگران همچنین بیان می‌کنند که از یک سیستم فیلتر برای جلوگیری از فعالیت‌های توسعه‌دهنده متقلبانه استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط: رئیس جمهور آرژانتین، معروف به بیت کوین دوست، برای ناراحت کردن سرمایه گذاران بیت کوین حرکت می کند

در لیست منتشر شده، قابل توجه است که Chainlink در حال حاضر پروژه ارز دیجیتال RWA است که توسعه دهندگان بیشتر بر روی آن تمرکز می کنند. LINK نزدیکترین رقیب خود را از نظر فعالیت توسعه دهندگان بیش از سه برابر کرده است.

دارایی های دنیای واقعی (RWA) به دسته ای از ارزهای رمزنگاری شده اشاره دارد که نشان دهنده دارایی های ملموسی است که خارج از محیط دیجیتال وجود دارند. این موارد می تواند از اوراق قرضه گرفته تا املاک و مستغلات، کالاها و ماشین آلات را شامل شود. RWA ها این دارایی ها را قادر می سازند تا جایی در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) پیدا کنند و در دسترس بودن این ابزارهای مالی اغلب غیرقابل دسترس را افزایش دهند.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

به خواندن ادامه دهید: یکی از بزرگ‌ترین روندهای روزهای گذشته: آلتکوین‌های RWA – Santiment نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بیشتر بر روی توکن‌های RWA تمرکز کرده‌اند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×