» بررسی » کیف پول Tangem گزینه‌های پرداخت را گسترش می‌دهد تا Shiba Inu را نیز شامل شود
بررسی

کیف پول Tangem گزینه‌های پرداخت را گسترش می‌دهد تا Shiba Inu را نیز شامل شود

2024-04-26 0015

  • ادغام پرداخت های Shiba Inu توسط Tangem با فروش 5000 کیف پول تخصصی در یک سال به تقاضای بالا پاسخ می دهد.
  • خرید کیف پول Tangem با SHIB از طریق NOWPayments ساده شده است و از تراکنش های روان و ایمن اطمینان حاصل می کند.
  • پشتیبانی Tangem از شبکه‌های زنجیره هوشمند اتریوم و BNB دسترسی کاربران مختلف ارزهای دیجیتال را گسترش می‌دهد.

Tangem، ارائه‌دهنده برجسته کیف پول‌های سخت‌افزاری کریپتو، از اضافه شدن Shiba Inu (SHIB) به لیست روش‌های پرداخت پذیرفته شده خود خبر داده است. این افزونه به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از SHIB کیف پول Tangem را خریداری کنند و انعطاف پذیری تراکنش های رمزنگاری را افزایش دهند.

کیف پول Tangem را با کریپتو بخرید 🎉

ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم اکنون از پرداخت در ارزهای رمزنگاری انتخاب شده از جمله BTC، USDT، KAS، SOL و SHIB پشتیبانی می کنیم.

💡 اکنون می توانید با رمزنگاری خود یک کیف پول سرد رمزنگاری بخرید و دارایی های خود را به طور ایمن در آن ذخیره کنید. جزئیات بیشتر در… pic.twitter.com/QEKsbhYX57 ما موجود است

— Tangem (@Tangem) 23 آوریل 2024

این حرکت درست بیش از یک سال پس از آن انجام شد که Tangem یک کیف پول کارتی با تم Shiba Inu را راه اندازی کرد که مورد توجه جامعه Shiba Inu قرار گرفت. انتشار منجر به پیش‌فروش سریع 5000 دستگاه شد. Tangem توزیع این کیف پول های تخصصی را در ژوئیه 2023 آغاز کرد و نقطه عطف قابل توجهی را در ارائه محصولات آنها رقم زد.

به عنوان یک حرکت اضافی، Tangem برای کسانی که پیش‌سفارش کرده بودند، 10 درصد تخفیف در نظر گرفت تا تاخیر در فرآیند حمل و نقل را جبران کند. در اقدامی برای استقبال بیشتر از اکوسیستم Shiba Inu، Tangem با Shibarium، بلاک چین لایه 2 Shiba Inu، در ماه فوریه ادغام شد. 

مراحل آسان برای خرید با SHIB

خرید کیف پول Tangem با استفاده از Shiba Inu آسان است، کاربران می‌توانند به وب‌سایت رسمی Tangem مراجعه کنند، مجموعه کیف پول مناسبی را انتخاب کنند و با استفاده از گزینه پرداخت کریپتو اقدام به پرداخت کنند. این فرآیند شامل وارد کردن اطلاعات شخصی، انتخاب Shiba Inu از ارزهای موجود و تکمیل تراکنش از طریق NOWPayments است. این سیستم با تبدیل کل هزینه به معادل SHIB به طور خودکار یک تراکنش روان و ایمن را تضمین می کند.

علاوه بر این، Tangem از تراکنش‌ها در شبکه‌های زنجیره هوشمند اتریوم و BNB پشتیبانی می‌کند و به مشتریان متنوعی ارائه می‌دهد. این گسترش راحتی را افزایش می دهد و تعهد Tangem به نیازهای در حال تحول جامعه جهانی ارزهای دیجیتال را تقویت می کند.

همچنین بخوانید:

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×