» بررسی » با وجود رکود بازار، سوزاندن توکن شیبا اینو سرعت می‌گیرد
بررسی

با وجود رکود بازار، سوزاندن توکن شیبا اینو سرعت می‌گیرد

2024-04-26 0014

همچنین می توانید این خبر را در BH NEWS بخوانید: شتاب سوزاندن توکن شیبا اینو با وجود رکود بازار

با وجود کاهش قابل توجه قیمت بازار، شیبا اینو شاهد افزایش قابل توجهی در نرخ سوزاندن توکن ها بوده است که جرقه بحث ها و انتظارات را در بین سرمایه گذاران و ناظران بازار به راه انداخته است. در دوره اخیر، نرخ سوزاندن توکن‌های شیبا اینو به میزان شگفت‌انگیز ۲۰۰۰ درصد افزایش یافته است که منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد تأثیرات احتمالی آن بر ارزش و رفتار سرمایه‌گذاران شده است.

فعالیت سوزاندن شدید مشاهده شد

داده‌های اخیر Shibburn، پلتفرمی که تخریب توکن Shiba Inu را نظارت می‌کند، تأیید می‌کند که بیش از 40 میلیون توکن SHIB در عرض 24 ساعت از گردش خارج شدند. این روند صعودی با سوزاندن اضافی 20 میلیون و نزدیک به 17 میلیون توکن در مدت کوتاهی پس از آن ادامه یافت، که نشان دهنده روند رو به رشد در استراتژی های مدیریت توکن در بین دارندگان SHIB است.

با وجود سوزاندن تهاجمی، کل عرضه در گردش Shiba Inu با بیش از 582 تریلیون توکن همچنان قابل توجه است. این تنها کاهش نسبی را از 410 تریلیون توکن سوزانده شده از زمان معرفی این ارز دیجیتال نشان می دهد.

تحولات جدید و جنبش های بازار

در یک حرکت استراتژیک که احتمالاً احساسات سرمایه گذاران را تقویت می کند، Robinhood اخیراً Shiba Inu را در لیست ارزهای دیجیتال قابل معامله در نیویورک قرار داده است. این گسترش برای افزایش حجم تراکنش و به طور بالقوه تثبیت قیمت توکن آماده است. علاوه بر این، توسعه دهندگان Shiba Inu اعلام کرده اند که قصد دارند 12 میلیون دلار برای توسعه ابزارهای جدید و حاکمیتی و همچنین توسعه یک بلاک چین متمرکز بر حریم خصوصی با هدف تقویت اکوسیستم توکن جمع آوری کنند.

نکاتی که باید در نظر گرفته شود

  • افزایش سوزاندن توکن می تواند نشان دهنده تلاشی استراتژیک برای افزایش ارزش SHIB از طریق کاهش عرضه باشد.
  • فهرست شدن در پلتفرم هایی مانند Robinhood در بازارهای مهمی مانند نیویورک می تواند منجر به نقدینگی و حجم معاملات بیشتر شود.
  • سرمایه گذاری در فناوری جدید و توسعه نشان دهنده برنامه های توسعه بلندمدت توسط تیم شیبا اینو است.

علیرغم این تحولات خوش بینانه، توجه به این نکته ضروری است که میزان سوختگی هفتگی کلی 37.31 درصد کاهش داشته است. این ممکن است بر پیامدهای طولانی مدت سوختگی های اخیر تأثیر بگذارد. سرمایه گذاران فعلی و بالقوه باید روندهای بازار و اثرات این سوختگی ها و گسترش استراتژیک در اکوسیستم شیبا اینو را به دقت زیر نظر داشته باشند.

این پست برای اولین بار در BH NEWS ظاهر شد: سوزاندن توکن شیبا اینو با وجود رکود بازار تسریع شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×