» بررسی » بایننس برای اولین بار هیئت مدیره خود را در بحبوحه چالش های قانونی معرفی کرد.
بررسی

بایننس برای اولین بار هیئت مدیره خود را در بحبوحه چالش های قانونی معرفی کرد.

2024-04-16 1020

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ ، هیئت مدیره تازه منصوب شده متشکل از هفت عضو است که از متخصصان برتر در بخش‌های مختلف، از جمله مالی، فناوری و مقررات هستند. از نام‌های قابل توجه می‌توان به مری جانسون، مسئول سابق SEC، دیوید چن، کارآفرین فناوری و سارا لی، کارشناس امور مالی اشاره کرد. 

گابریل عابد، سفیر سابق باربادوس در ایالات متحده، به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد. هیئت مدیره همچنین شامل ریچارد تنگ، مدیر اجرایی، به همراه سه مدیر دیگر شرکت است. هاینا چن، جینکای هه و لیلای وانگ. 

این حرکت در بحبوحه بررسی‌های نظارتی شدید و فزاینده و چالش‌های قانونی بایننس در حوزه‌های قضایی مختلف صورت می‌گیرد. هدف این صرافی با ایجاد یک ساختار رسمی هیئت مدیره، افزایش پاسخگویی و انطباق با مقررات است، در نتیجه اعتماد بین پایگاه کاربران و مقامات نظارتی خود را تقویت می کند.

این تصمیم یک لحظه مهم در تاریخ صرافی است، زیرا بایننس قبلاً گفته بود که هیچ دفتر مرکزی در قصیده اخلاق غیرمتمرکز کریپتو ندارد. با این حال، در پاسخ به افزایش چالش‌های نظارتی در کشورهای مختلف، تشکیل هیئت مدیره نشان‌دهنده گذار صرافی ارز دیجیتال به سمت اتخاذ یک چارچوب متعارف شرکتی است.

ساختار حاکمیت شرکتی بایننس مدتی است که در حال تحول بوده است و این حرکت آخرین پیشرفت است. در سپتامبر 2022، بایننس یک هیئت مشورتی جهانی به ریاست سناتور سابق ایالات متحده مکس باوکوس تأسیس کرد. در آن زمان، صرافی ادعا کرد که هیئت مدیره در مورد نحوه برخورد با مسائل نظارتی، سیاسی و اجتماعی که با رشد صنعت کریپتو به وجود می‌آیند، مشاوره خواهد داد. 
همچنین، به یاد بیاورید که بایننس در نوامبر سال 2023، Teng را به عنوان مدیر عامل خود منصوب کرد تا پس از کشمکش قانونی خود با مقامات ایالات متحده، بنیانگذار و مدیر عامل سابق Changpeng Zhao را جایگزین کند.

با تشدید بررسی نظارتی در سطح جهانی، رویکرد فعال بایننس می‌تواند سابقه‌ای را برای سایر بازیگران این صنعت ایجاد کند که به دنبال مدیریت چالش‌های نظارتی و در عین حال پیش‌برد نوآوری هستند. 

پس از این حرکت، ذینفعان مشتاقانه مسیر صرافی و تأثیر آن بر اکوسیستم گسترده تر ارزهای دیجیتال را پیش بینی می کنند، به ویژه اینکه آیا این گامی مثبت به سمت پایداری و رقابت بلندمدت بایننس خواهد بود یا خیر.

 

اگر می‌خواهید مقالات خبری بیشتری از این قبیل بخوانید، از DeFi Planet دیدن کنید و ما را در توییتر ، لینکدین ، فیس‌بوک ، اینستاگرام و انجمن CoinMarketCap دنبال کنید .

“با MARKETS PRO، مجموعه ابزارهای تحلیلی DeFi Planet، سبد ارزهای دیجیتال خود را کنترل کنید.”

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×