» بررسی » چرا سرمایه گذاران به سمت نماد واقعی NTO عجله می کنند؟
بررسی

چرا سرمایه گذاران به سمت نماد واقعی NTO عجله می کنند؟

2024-04-16 0019

در 1 آوریل، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های فعال در حوزه کریپتو، یعنی Notcoin، به مرحله استخراج خود پایان داد. در ابتدا، سرمایه گذاران بالقوه و شکارچیان جواهرات ممکن است احساس کنند که فرصت سودآوری را از دست داده اند. اما در واقع، این چیز مهمی نیست، زیرا پروژه جدید GameFi در راه است و برای رشد سریع‌تر و دستاوردهای قابل توجهی آماده است! 
رمز TRUE (TFT) را وارد کنید، آخرین کلمه در بازی های آنلاین، که آماده است تا از گسترش سریع اکوسیستم TRUE مزایایی کسب کند. تیم پروژه به طور فعال در حال آماده شدن برای رویداد تولید توکن (TGE) است که برای ماه می 2024 در نظر گرفته شده است و قبلاً یک پیشنهاد انحصاری توکن NFT (NTO) را برای اعطای توکن های TFT با تخفیف به حامیان اولیه اعلام کرده است. 
برای دریافت تخصیص مورد نظر خود از طریق NTO، باید یکی از بسته های موجود را به صورت NFT با پاداش تا 300000 دلار در داخل خریداری کنید.

این NFT ها چیزی بیش از یک سری دیگر از کارت های معاملاتی دیجیتال هستند. این یک مجموعه وفاداری TRUE سفارشی است که به همه شرکت کنندگان NTO اجازه می دهد تا سرمایه گذاری خود را در TRUE به طور قابل توجهی چند برابر کنند. هر NFT بسته به هزینه بسته انتخابی، بخش مشخصی از توکن ها، از 100 تا 500000 TFT را به شما اعطا می کند. بهترین بخش این است که توکن های توزیع شده 3، 5 و حتی 10 برابر ارزان تر از ارزش بازار آینده آنها هستند. 
قابل توجه است، NFT شما همچنین به عنوان یک اثبات خرید عمل می کند که توسط بلاک چین تضمین می شود، به این معنی که تضمین می شود تخصیص خود را در مدت زمان تعیین شده دریافت کنید.
و این تمام نیست! با پرش به عنوان دارنده NFT، به طور خودکار یکی از کارت های وضعیت TRUE را دریافت می کنید که به معنای دسترسی به عضویت ممتاز در انجمن و یک بلیط قرعه کشی است که شما را واجد شرایط شرکت در قرعه کشی جایزه بزرگ می کند. تیم TRUE توکن های TFT 330,000 دلاری دیگر را به همراه 10 ETH، کارت های وضعیت اضافی، کالاهای به سبک واقعی و هدایای شریک در میان شرکت کنندگان قرعه کشی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که اعتماد آنها به بیش از یک راه به ثمر خواهد رسید.
NTO در یک یادداشت واقعا بالا آغاز شد. در یک چشم به هم زدن، مرحله اول توزیع توکن TRUE به پایان رسید و بیش از 800 NFT به ارزش 1.4 میلیون دلار اختصاص یافت! 

بنابراین، اگر می‌خواهید بفهمید پشت این موفقیت فوری چه چیزی وجود دارد، پاسخ درست در مقابل شماست: TFT توسط یک مبتکر قدیمی در iGaming با تخصص شش ساله در صنعت، کشش تایید شده و کارشناسان برجسته طراحی شده است. در میان حامیان و مشاوران آن. 

>>>TRUE NTO اکنون زنده است – بسته NFT خود را دریافت کنید و وفاداری خود را پرداخت کنید <<<

درخشان در صنعت چند میلیارد دلاری

TRUE خود را به عنوان اکوسیستمی از محصولات مرتبط با iGaming قرار می دهد که به طرز ماهرانه ای فناوری بلاک چین را با یکی از پردرآمدترین صنایع ادغام می کند. طبق آخرین گزارش های بازار، iGaming تا اوایل سال 2028 به رقم خیره کننده 800 میلیارد دلار خواهد رسید. 

اما نوآوری TRUE در نقطه اتصال بلاک چین و بازی های آنلاین آینده امیدوارکننده تری را برای محصولات آنها ترسیم می کند، با توجه به اینکه بازی های مبتنی بر بلاک چین یکی از جذاب ترین نقاط ورود به عصر جدید توسعه اینترنت در نظر گرفته می شوند. 

در حال حاضر در این لحظه، هجوم شرکت به هر دو حوزه پر رونق به ثمر نشسته است. TRUE نه تنها شاهد افزایش درآمد خود در بازار نزولی اخیر بوده است ، بلکه با اطمینان از نقطه سربه سر خود در اواخر سال 2023 عبور کرده است. در زمان نگارش، آنها 165000 دلار سود خالص ماهانه به دست می آورند، با نرخ درآمد ناخالص بازی (GGR) بیش از 2.2 میلیون دلار در همان رقم. دوره زمانی.
TRUE یک تیم عمومی از متخصصان بسیار ماهر با تجربه جامع در ایجاد بازی ها و راه حل های بلاک چین دارد. این پروژه تحت رهبری دن آندریانوف، یک کارآفرین صنعت باتجربه که قبلاً خروجی موفقی داشته است، کار می کند. 

اکنون، در راس TRUE، آندریانوف از تخصص گسترده خود استفاده می کند تا بهترین تجربه بازی را به بازیکنان ارائه دهد و یک زیرساخت قوی بلاک چین برای درآمدهای بیشتر به اپراتورهای بازی ارائه دهد.

Millions in Play، Metaverse Milestone در حال انجام است

پروژه های بازی داخلی TRUE سالانه بیش از 4 میلیون بازیکن را جذب می کند و اخیراً به اوج 400000 کاربر فعال ماهانه رسیده است. در حالی که بیش از 16000 بازی خارجی از راه‌حل‌های بلاک چین این شرکت برای افزایش حفظ کاربر استفاده می‌کنند و در عین حال 50 میلیون دلار کل بازیکنان را در سراسر جهان تامین می‌کنند. 

گام بعدی در تکامل TRUE، راه‌اندازی اولین متاورز iGaming در جهان است که بر اساس پایه‌ای که توسط محصولات اکوسیستم آن ایجاد شده است. 

دنیای واقعی آینده نوعی پلتفرم برای تعامل اجتماعی است که به علاقه مندان iGaming این امکان را می دهد تا نه تنها بازی کنند، بلکه برای افزایش تعامل با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در رویدادهای مشترک شرکت کنند. 

از آنجایی که TRUE در حال حاضر دارای یک پایگاه کاربر قوی است، انتظار می رود TRUE World میلیون ها کاربر را اندکی پس از دیدن نور روز جذب کند .
برای TFT، چنین شروع قدرتمندی به طور بالقوه به موفقیتی قریب الوقوع تبدیل می شود، زیرا توکن ارزش خود را از فعالیت درون متاورز زیربنایی خود می گیرد. با درک این موضوع، جامعه TRUE به سمت فعالیت های قبل از TGE عجله می کند تا بخش خود را از دستاوردهای آینده TFT تضمین کند

>>>TRUE NTO اکنون زنده است – بسته NFT خود را دریافت کنید و وفاداری خود را پرداخت کنید <<<

مورد علاقه سرمایه گذار، مغناطیس رسانه، و احساس اجتماعی

TRUE چیزی بیش از یک روند زودگذر است. این پروژه ای است که آماده است انقلابی در نحوه بازی آنلاین مردم و اپراتورهای بازی کسب و کار خود ایجاد کند. پتانسیل این شرکت در این زمینه ها توسط نام های برتر در بلاک چین و iGaming شناخته شده است، همانطور که دورهای مالی قابل توجه و هیئت مشاوران متقاعد کننده آن نشان می دهد.

تا به امروز، TRUE بیش از 3.45 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است . قابل ذکر است که توسط ارائه دهنده فناوری برجسته در iGaming، SoftSwiss، به عنوان سرمایه گذار اصلی آنها پشتیبانی می شود. فهرست گسترده‌تری از شرکای TRUE شامل P2 Ventures، MarsDAO، Polygon Studios، Waterdrip Capital و دیگران است.

از جمله مشاوران این شرکت می توان به ایوان مونتیک، بنیانگذار سافت سوئیس، و همچنین چهره های شناخته شده در آی گیمینگ مانند ایگور سامارزیسکی، کارشناسان بلاک چین مانند آنتون بوسنکو، و سرمایه گذاران متمرکز بر هوش مصنوعی مانند نیک دیویدوف اشاره کرد.

رسانه‌های رمزنگاری پیشرو از نزدیک همه چیزهایی را که در اکوسیستم TRUE در جریان است دنبال می‌کنند. اینها عمدتاً شامل Cointelegraph، Yahoo Finance، CryptoRank، BeInCrypto و CoinGape هستند که اخبار شرکت را به مخاطبان چند میلیونی خود ارائه می دهند.
همچنین، TRUE حضور چشمگیری در رسانه های اجتماعی دارد. انجمن پروژه در X تقریباً 70000 فالوور واقعی فعال دارد، در حالی که تعداد اعضای چت تلگرام آن به 100000 اینچ می رسد.

این امر بر اعتقاد واقعی صنعت به چشم‌اندازهای درخشان این شرکت تأکید می‌کند، که به نوبه خود می‌تواند نماد واقعی را در بازار پس از فهرست شدن خود به ارمغان بیاورد. 

پیشنهاد TRUE’s NTO محدود است – سریع عمل کنید!

برای جمع‌بندی، توکن‌های TFT برای قدرت بخشیدن به محصولات آینده، مانند TRUE World، که اکوسیستم متنوع iGaming TRUE را تشکیل می‌دهند، پدیدار خواهند شد. آنها در بسیاری از فعالیت‌ها، از بازی برای کسب درآمد و بازی‌های پاداش روزانه گرفته تا شرط‌بندی و کشاورزی ، مشارکت خواهند داشت که رشد مداوم شرکت و مشارکت جامعه را تضمین می‌کند.
با بسیاری از دستاوردهای دیدنی که تاکنون به دست آمده است، TRUE آینده ای پر اکشن در پیش دارد، جایی که دارندگان TFT دائماً مورد تحسین قرار می گیرند و به خاطر اشتیاق و تعهدشان پاداش می گیرند.
تنها نکته این است که تعداد NFT های ایمن شده توسط توکن های TFT محدود است ! و جامعه در حال حاضر در حال به دست آوردن تخصیصات خود را با سرعت نور است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید روایت بزرگ بعدی بلاک چین در iGaming را از دست بدهید، بهترین زمان برای رفتن به قطار TRUE است و قبل از شروع رالی بزرگ با TFT تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×