» بررسی » بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو برنامه‌ای را برای فهرست کردن پروژه آلت‌کوین متقابل زنجیره‌ای جدید و موردانتظار اعلام کردند.
بررسی

بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو برنامه‌ای را برای فهرست کردن پروژه آلت‌کوین متقابل زنجیره‌ای جدید و موردانتظار اعلام کردند.

2024-04-13 0020

بزرگترین صرافی های رمزنگاری جهان در حال آماده شدن برای فهرست کردن یک پروژه آلتکوین زنجیره ای متقابل جدید برای میلیون ها معامله گر در سراسر جهان هستند.

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی دارایی‌های دیجیتال در جهان، در اعلامیه‌ای جدید می‌گوید که این پلتفرم از Wormhole (W) برای معاملات نقطه‌ای از چهارشنبه پشتیبانی می‌کند.

بایننس می‌گوید پس از راه‌اندازی برای تجارت آزاد، سکه‌های W را با یک برچسب seed وصل می‌کند که کاربران را ملزم می‌کند هر ۹۰ روز یک بار آزمون‌هایی را بگذرانند تا مطمئن شوند که از خطرات قبل از معامله توکن‌ها آگاه هستند.

بایننس Wormhole و معاملات باز را برای این جفت‌های معاملاتی نقطه‌ای در 03/04/2024 ساعت 12:00 (UTC) فهرست می‌کند. جفت معاملات نقطه ای جدید: W/BTC، W/USDT، W/FDUSD و W/TRY. کاربران اکنون می توانند واریز W را برای آماده سازی برای تجارت شروع کنند. برداشت‌ها در 04-04-2024 ساعت 12:00 (UTC) باز می‌شود.»

چندین صرافی دیگر نیز Wormhole را برای معاملات این هفته فهرست کرده‌اند، عبارتند از OKX، Bitget، Backpack و WOO X.

لیست های متعدد در حالی ارائه می شوند که Wormhole قصد دارد 6.78٪ از کل عرضه توکن W یا 678,823,000 را به حدود 400,000 کیف پول واجد شرایط در روز چهارشنبه کاهش دهد.

این پروژه قصد دارد در ابتدا 1.8 میلیارد توکن از مجموع 10 میلیارد توکن در گردش داشته باشد.

طبق حساب رسمی X Wormhole،

این توکن در شش دسته اصلی تخصیص می‌یابد: گره‌های نگهبان، جامعه و راه‌اندازی، مشارکت‌کنندگان اصلی، اکوسیستم و جوجه‌کشی، مشارکت‌کنندگان شبکه استراتژیک و خزانه بنیاد، با ۸۲ درصد در ابتدا قفل شده و قرار است طی چهار سال باز شود. ساختار توکنومیکس برای حمایت از موفقیت طولانی مدت Wormhole، ثبات و تمرکززدایی پیشرونده طراحی شده است.

W در ابتدا به عنوان یک توکن بومی Solana SPL راه اندازی خواهد شد. عملکرد ERC-20 پس از راه‌اندازی از طریق انتقال رمز بومی Wormhole (NTT) فعال می‌شود و امکان انتقال بدون درز را در هر شبکه متصل به Wormhole فراهم می‌کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×