» بررسی » تحلیلگران با رویکرد نصف شدن کریپتو بررسی می‌کنند
بررسی

تحلیلگران با رویکرد نصف شدن کریپتو بررسی می‌کنند

2024-04-11 0022

همچنین می‌توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: تحلیلگران به‌عنوان رویکرد نصف شدن کریپتو بررسی می‌کنند.
با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن کریپتو، همه نگاه ها به نظرات تحلیلگران معطوف شده است. در حالی که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به وضوح در حال کاهش است، به نظر می رسد این نظرات تحلیلگران وزن بیشتری دارند.

پیش بینی تحلیلگران برای اتریوم و بیت کوین

یک تحلیلگر محبوب رمزارز در دنیای ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی‌های قیمتی برتر خود برای اتریوم (ETH) و بیت‌کوین ( BTC ) را یکی پس از دیگری در رابطه با چرخه فعلی بازار صعودی فهرست کرده است.
تحلیلگری به نام Credible با گفتن اینکه اتریوم از “حداقل” 10000 دلار فراتر خواهد رفت، به دنبال کنندگان خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که توجهات را به خود جلب کرد. با این حال، او تکرار کرد که اتریوم می تواند به طور واقعی تا 20000 دلار افزایش یابد.

او این پیش بینی را بر اساس سودهایی است که انتظار دارد بیت کوین ببیند و افزود:

من فکر می کنم که ما شانس رسیدن به اوج نزدیک به 20000 دلار را داریم. این بسیار ساده است – من معتقدم که بیت کوین می تواند به طور واقع بینانه از آخرین قیمت 69000 دلاری ما دو برابر شود – که به این معنی است که اکثر آلتکوین ها آن را چند برابر می کنند. برای اتریوم، 3-4 برابر بالاترین رکورد قبلی ما را به 15000 تا 20000 دلار می رساند.

در حالی که همه این اتفاقات رخ می داد، اتریوم با قیمت 3271 دلار معامله می شد و در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد سقوط کرده بود که باعث نگرانی سرمایه گذاران شد.

نظر تحلیلگر در مورد XRP

Credible همچنین در اظهارنظر دیگری بیان کرد که XRP می تواند از سطح 10 دلار فراتر رود و اشاره کرد که آلت کوین که مرکز سیستم های پرداخت است، در چرخه قبلی از ارزش بازار اتریوم فراتر رفته است.

واقعیت این است که با عرضه فعلی در گردش، 10000 دلار ETH معادل 20 دلار + XRP است. بنابراین اگر فکر می کنید 10 دلار برای XRP غیرممکن است اما 10000 دلار برای ETH واقع بینانه است، باید خیلی سریع سوگیری های خود را بررسی کنید.

در زمان نوشتن این مقاله، XRP با قیمت 0.59 دلار معامله می شد.

اگر بخواهیم قیمت کوتاه‌مدت‌تری را پیش‌بینی کنیم، تحلیلگر نشان داد که بیت‌کوین می‌تواند برای مدتی طولانی‌تر به معامله در این سطوح قیمتی ادامه دهد.

مناقصه ها اکنون قیمت را محدود می کنند یا سعی می کنند قیمت را به سمت پایین محدود کنند، همانطور که قبلاً تقاضاها آن را به سمت بالا محدود می کردند. با این حال، علاقه باز در حال افزایش است، بنابراین زمانی که از این محدوده خارج شدیم باید افزایش خوبی را تجربه کنیم.

تا زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافت و به 65615 دلار رسید و باعث ناراحتی سرمایه گذاران شد.

این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: تحلیلگران با رویکرد نصف شدن کریپتو بررسی می‌کنند

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×