» بررسی » دولت آرژانتین شرایط ثبت نام برای شرکت های رمزنگاری را تصویب می کند
بررسی

دولت آرژانتین شرایط ثبت نام برای شرکت های رمزنگاری را تصویب می کند

2024-04-12 1025

دولت آرژانتین اجرای الزامات مبادلات ارزهای دیجیتال را برای فعالیت قانونی در این کشور آغاز کرده است.

در اطلاعیه 25 مارس، Comisión Nacional de Valores (CNV) آرژانتین – معادل یک تنظیم کننده اوراق بهادار در این کشور – گفت که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی مطابق با توصیه های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) فعالیت خواهند کرد. برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با رمزنگاری باید به عنوان بخشی از اصلاحات در قوانین مبارزه با پولشویی (AML) و مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT) در دولت آرژانتین ثبت نام کنند.
اجرای قانون مؤثر بر ارائه دهندگان رمزارز در آرژانتین در 14 مارس، زمانی که سنای این کشور اصلاح قوانین را با هدف جلوگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم تصویب کرد، به جلو رفت . روبرتو سیلوا، رئیس CNV گفت که ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی که ثبت نام نکرده اند “نمی توانند در کشور فعالیت کنند.”
تغییرات پیشنهادی در قوانین آرژانتین که بر کاربران ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، ظاهراً قبل از پیروزی خاویر مایلی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در نوامبر 2023 صورت گرفت. بسیاری از حامیان کریپتو در آن زمان صعود مایلی را به دلیل دیدگاه‌های ظاهراً طرفدار بیت کوین ( BTC ) تحسین کردند، اما اجرای این قانون به نظر می‌رسد که الزامات FATF برای آینده دارایی‌های دیجیتال در آرژانتین نگران بسیاری است.
منبع: نینا لیرا
بسیاری از کاربران در Strike که در آرژانتین برای تسهیل پرداخت‌های بیت‌کوین از طریق شبکه لایتنینگ محبوب هستند، گزارش دادند که این برنامه دیگر اجازه ارسال فیات به حساب‌های بانکی را به افراد محلی نمی‌دهد. مشخص نیست که چگونه این الزامات ممکن است بر مشاغل فعال در آرژانتین یا مشتریانی که به دنبال استفاده از خدمات آنها هستند تأثیر بگذارد. در دسامبر 2023، وزیر امور خارجه آرژانتین گفت که قراردادها می توانند با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تسویه شوند .

مایلی در 2 آوریل به عنوان بخشی از مراسم روز مالویناس برای قدردانی از جان باختگان در طول جنگ فالکلند در سال 1982 به طور علنی سخنرانی کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×