» بررسی » قیمت شیبا اینو 9 درصد سقوط کرد زیرا مشتقات Dogecoin مسافرتی زنجیره ای به 11 میلیون دلار رسید
بررسی

قیمت شیبا اینو 9 درصد سقوط کرد زیرا مشتقات Dogecoin مسافرتی زنجیره ای به 11 میلیون دلار رسید

2024-04-26 0015

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 9 درصد سقوط کرد و در ساعت 7:15 صبح به وقت شرقی به 0.0000248 دلار رسید و با افزایش 19.9 درصدی حجم معاملات به 830 میلیون دلار رسید.

قیمت شیبا اینو برای یک حرکت صعودی دیگر افزایش می یابد 

قیمت شیبا اینو به دنبال افزایش شدید بالای کانال تثبیت طولانی‌مدت در یک الگوی صعودی باقی می‌ماند. این علامت نشان می دهد که روند صعودی قیمت شیبا اینو احتمالا ادامه خواهد داشت.

گاوها توانسته‌اند SHIB را به مرز بالایی نشان هل دهند که نشان‌دهنده بازگشت از خط روند پایین‌تر است.

تجزیه و تحلیل SHIBUSDT. منبع: Tradingview.com

به نظر می رسد شیبا اینو به لحظه حساسی رسیده است. به سمت SMA 50 پیشرفت می کرد، اما اکنون با دور شدن از SMA 50 روزه با تغییر قابل توجهی مواجه شده است. این تغییر نشان می‌دهد که شتاب SHIB در حال کاهش است و با الگوی بزرگ‌تری از کاهش قدرت در بازار ارزهای دیجیتال همسو می‌شود.

عدم قطعیت بازار در شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز مشهود است که در حول وسط مقدار 50 قرار دارد. این معمولاً یک حالت خنثی را نشان می دهد. RSI تا حدودی نشان دهنده عدم تصمیم گیری فعلی در بازار است. با افزایش شتاب، انتظار می‌رود که RSI وارد محدوده خرید بیش از حد شود که نشان‌دهنده فشار خرید شدید است.

Shiba Inu Price Bulls ممکن است قیمت را بالاتر از پرچم قرار دهد 

اگر SHIB موفق شود از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) عقب نشینی کند و از میانگین متحرک ساده 50 روزه فراتر رود، ممکن است نشان دهنده فرصتی برای گاوها برای هدف قرار دادن سطوح مقاومت بالاتر باشد. مانع اولیه اوج قبلی است که در حدود سطح 0.00003 دلار قرار دارد.

پس از بازگشت از خط روند پایین الگوی پرچم، قیمت به خط روند بالا نزدیک شده است زیرا سرمایه گذاران صعودی چشم انداز خود را به بالاترین قیمت تاریخ جدید در 0.00004825 دلار تعیین کرده اند.

تلاش SHIB برای عبور از 50 SMA منعکس کننده وضعیت کلی بازار است، جایی که قدرت خرید در دارایی های مختلف وجود ندارد. در حال حاضر، SHIB دارای سطح پشتیبانی 0.000021 دلار است که به عنوان خط پایانی فوری آن عمل می کند.

اگر پایین تر از این نقطه باشد، می تواند نشان دهنده افت بیشتر باشد، با حمایت احتمالی در حدود 0.000012 دلار در انتهای پایین پرچم.

یک جایگزین امیدوارکننده

با کاهش قیمت SHIB، سرمایه‌گذاران همچنان به سمت پیش‌فروش سکه DOGEVERSE هجوم می‌آورند ، که تاکنون بیش از 10.88 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

Dogeverse با الهام از Dogecoin، آخرین افزوده شده به قلمرو رمزنگاری با مضمون سگ است. علیرغم ارتباطش با بزرگترین سکه میم از نظر ارزش بازار، Dogeverse به تنهایی ایستاده است و خود را به عنوان اولین توکن زنجیره ای متقابل در فضای رمزنگاری بازیگوش متمایز می کند.

Dogeverse در شش شبکه بلاک چین فعالیت می کند: Polygon، Ethereum، BNB Chain، Avalanche، Solana و Layer 2 Base. که دارندگان توکن را قادر می سازد تا ارزش را به طور یکپارچه در چندین شبکه انتقال دهند. 

این تیم با دقت این زنجیره‌ها را انتخاب کرد که نشان‌دهنده برخی از فعال‌ترین شبکه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. این بدان معناست که دارندگان DOGEVERSE می توانند بدون زحمت در پروتکل های مختلف مالی غیرمتمرکز (DeFi) شرکت کنند.

DOGEVERSE یک گزینه سهام‌داری داخلی در بلاک چین اتریوم ارائه می‌کند، به این معنی که مبادله توکن‌ها غیرضروری است و سرمایه‌گذاران می‌توانند از 102% APY لذت ببرند.
بیا بریم! 🚀 #DOGEVERSE بیش از 10 میلیون دلار جمع آوری می کند! 💰

یک نقطه عطف باورنکردنی دیگر رقم خورد! ✅

به #Cosmo در ماجراجویی های چند زنجیره ای او بپیوندید ! 🌌🐕 pic.twitter.com/wNIPuHhplr
— DogeVerse (@The_DogeVerse) 24 آوریل 2024

Dogeverse در حال حاضر 0.000302 دلار قیمت دارد. با افزایش قیمت کمتر از دو روز دیگر، علاقه‌مندان باید به زودی برای بهترین معامله اقدام کنند.

مقالات مرتبط

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×