» بررسی » سولانا از 150 دلار عبور کرد زیرا احیای شبکه اعتماد سرمایه گذاران را جرقه زد
بررسی

سولانا از 150 دلار عبور کرد زیرا احیای شبکه اعتماد سرمایه گذاران را جرقه زد

2024-04-26 0014

  • قیمت سولانا از مقاومت 150 دلاری فراتر رفت و به 157.08 دلار رسید که نشان دهنده افزایش 1.81 درصدی در 24 ساعت است.
  • تولید بلاک سولانا با میانگین زمان بلوک دو ثانیه افزایش می یابد که نشان دهنده بهبود سلامت شبکه است.
  • اقدامات سریع توسعه دهندگان سولانا و نوآوران اکوسیستم منجر به رفع ازدحام، تقویت خوش بینی و انعطاف پذیری جامعه می شود.

سولانا (SOL) بهبود قابل توجهی را پشت سر گذاشته است و از مرز مقاومتی قابل توجه 150 دلار عبور کرده و با افزایش قیمت فعلی خود به 157.08 دلار در صرافی های لحظه ای توجه را جلب کرده است که نشان دهنده افزایش 1.81 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

این حرکت صعودی ناشی از تجدید حیات قابل توجه در تولید بلوک سولانا است. سولانا پس از مبارزه با ازدحام قابل توجه شبکه که مانع رشد آن شد، اکنون به نظر می رسد که در مسیر رستگاری قرار دارد. به روز رسانی های اخیر نشان می دهد که تولید بلاک شبکه به سرعت معمول خود بازگشته است و میانگین زمان بلوک آن تنها دو ثانیه است. این توسعه نشان دهنده بهبود قابل توجهی در سلامت شبکه Solana است، به طوری که طبق گزارش ها، همه 409 تراکنش بدون مشکل تایید شده اند.

🚨 شکست: مشکلات تراکم @solana کاملاً حل شده است و تولید بلوک به حالت عادی بازگشته است.

تراکنش ها در کمتر از 2 ثانیه تایید می شوند. pic.twitter.com/TdQVjSSRQI

— SolanaFloor | ارائه شده توسط Step Finance (@SolanaFloor) 24 آوریل 2024

احیای عملکرد شبکه سولانا نویدبخش آینده این ارز دیجیتال است. پروژه‌هایی که قبلاً به دلیل ازدحام در راه‌اندازی مردد بودند، اکنون ممکن است تجدید نظر کنند، در حالی که پروژه‌هایی که شروع به کار خود را به تأخیر انداخته‌اند می‌توانند جدول زمانی خود را مجدداً ارزیابی کنند. با آخرین به‌روزرسانی تولید بلوک، خوش‌بینی در جامعه سولانا در حال افزایش است و به احتمال احیای مجدد این ارز دیجیتال اشاره دارد.

در قلب این چرخش، تلاش‌های ستودنی توسعه‌دهندگان و مبتکران اکوسیستم Solana است. در مواجهه با تهدید ازدحام که رشد سولانا را از مسیر خود منحرف می کند، آنها به سرعت پیشنهادهایی برای رسیدگی به این موضوع ابداع کردند. قابل توجه است که در اوایل این ماه، زمانی که یک اصلاح بزرگ در شبکه آزمایشی به کار گرفته شد، پیشرفتی رخ داد که انعطاف پذیری و روحیه مشارکتی جامعه سولانا را نشان می داد. مشتریان اعتبارسنجی مانند Anza نیز نقش اساسی در افزایش عملکرد بلاک چین ایفا کردند و به بهبود کلی آن کمک کردند.

همچنین بخوانید:

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×