» بررسی » قیمت DogWifHat 17٪ افزایش یافت زیرا معاملات آتی WIF در Coinbase در نزدیکی بود و این رقیب جدید Solana از 15 میلیون دلار گذشت و تنها 5 روز باقی مانده است.
بررسی

قیمت DogWifHat 17٪ افزایش یافت زیرا معاملات آتی WIF در Coinbase در نزدیکی بود و این رقیب جدید Solana از 15 میلیون دلار گذشت و تنها 5 روز باقی مانده است.

2024-04-26 0015

قیمت DogWifHat در 24 ساعت گذشته 17 درصد افزایش یافت و در ساعت 02:43 بامداد به وقت شرقی به قیمت 3.28 دلار معامله شد و حجم معاملات با 86 درصد افزایش به 725 میلیون دلار رسید.

این در حالی است که Coinbase International در حال آماده شدن برای راه‌اندازی معاملات آتی WIF در حدود ساعت 9:30 صبح UTC در 25 آوریل است.

قیمت DogWifHat برای بازگشت از الگوی گوه در حال سقوط تعیین شده است


منبع تجزیه و تحلیل نمودار WIFUSD: Tradingview.com

مارس شاهد افزایش شدید قیمت DogWifHat به بالاترین حد تاریخ (ATH) 4.83 دلار بود که به عنوان مقاومتی فوری که گاوها باید بر آن غلبه کنند عمل کرد.

قیمت DogWifHat در ماه آوریل روند نزولی داشته است و در الگوی نزولی فرو رفته است. با این حال، به نظر می رسد WIF حمایت خود را در حدود 2.20 دلار پیدا کرده است، که به گاوها اجازه می دهد قیمت را بالاتر از مرز بالایی گوه بردارند.

WIF بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) معامله می شود، که تاییدی بر روند صعودی پایدار بر روی گوه است.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی در 75 نشان می دهد که WIF در حال حاضر تحت فشار خرید شدید است، سیگنالی از خرید سرمایه گذاران در تعداد زیادی.

پیش بینی قیمت DogWifHat – گاو نر با هدف 5 دلار

تجزیه و تحلیل قیمت DogWifHat نشان می دهد که WIF در حال حاضر در حال بازگشت از داخل مرز پایینی گوه در حال سقوط است و مرز بالایی را نقض کرده است.

با افزایش RSI برای نشان دادن اینکه دارایی بیش از حد خرید شده است و صلیب طلایی در 2.8 دلار است، گاوهای WIF قرار است قیمت را بالاتر ببرند و از بالاترین رکورد قبلی در 4.83 دلار عبور کنند، زیرا آنها برای حرکت بیشتر قیمت بالای 5 دلار هدف دارند.

با این حال، از آنجایی که RSI در حال حاضر به منطقه بیش از حد خرید رسیده است، سرمایه گذاران ممکن است به زودی سود خود را رزرو کنند، که می تواند قیمت را از طریق بازگشت به حمایت حدود 2.26 دلار کاهش دهد.

در همین حال، با افزایش قیمت WIF، سرمایه‌گذاران SOL خود را به سولانا جایگزین دیگری، یعنی توکن Slothana با مضمون تنبلی stoner ارسال می‌کنند.

Slothana بیش از 15 میلیون دلار جمع آوری می کند – آخرین فرصت برای خرید قبل از راه اندازی

Slothana (SLOTH) با الهام گرفتن از سکه های میم محبوب Solana مانند $SLERF، $PUMP، $PUNDU، و $BOME، در پیش فروش خود به بیش از 15 میلیون دلار رسیده است، که پیشگام راه جدیدی برای راه اندازی در Solana بود. 
🚀🌕 همانطور که موتورهای Slothship را آماده می کنیم، برای یک مهتاب آماده شوید! 🌿🦥 با نزدیک شدن به پرتاب، خدمه تنبل ما برای یک سفر حماسی در کیهان رمزنگاری آماده می شوند. ببندید و به شاخه های خود بچسبید، زیرا فقط 6 روز دیگر باقی مانده است 🌌🌟… pic.twitter.com/yHBrE3NP5x
— اسلوتانا (@SlothanaCoin) 22 آوریل 2024

روش جدید پرتاب در سولانا به هیچ مرحله قیمت، تایمر یا کلاهک سخت نیاز ندارد. سرمایه گذاران بین دو گزینه خرید انتخاب می کنند: ارسال SOL به آدرس کیف پول پروژه، یا بازدید از وب سایت Slothana برای خرید مستقیم.
🚀 Exciting news for our lazy sloth community! Our airdrop is being prepped for launch, which means the presale is wrapping up soon. ⏳ With Solana congestion expected to end in the coming days, now’s the time to join the holy Slothana army!🌿💸 #SlothanaAirdrop #PresaleEnding
— Slothana (@SlothanaCoin) April 12, 2024

Token distribution will happen at the end of the presale. When Slothana’s timer runs down, there will be an airdrop date announcement.

🚀 Hold onto your branches, Slothana faithful! 🌿 We’re gearing up to drop some major news: the official launch date is on the horizon! ⏰ Get ready to mark your calendars and set your alarms, because a countdown timer will soon grace our site. Let the hype for the Slothana…

— Slothana (@SlothanaCoin) April 14, 2024

According to Cryptonews, a prominent crypto channel on YouTube, Slothana has the potential to surge 10X after launch.

Investors now have only less than five days remaining to purchase before the launch on April 29.

To participate in the presale, buy $SLOTH on the official website here. For every 1 SOL sent to the address, you will receive 10,000 $SLOTH.

Related News

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×