» پرطرفدار » دور بینی روحی در ترید
دوربینی روحی در ترید
پرطرفدار - تازه ها

دور بینی روحی در ترید

2022-12-17 00318

آیا با استفاده از دوربینی روحی میتوانیم ترید کنیم ؟

ترید با استفاده از دور بینی روحی

خب قرار هست چی بگیم؟

امروز می‌خوایم به یکی از چیزای برگ ریزون ??? که شاید خیلی از شما احتمالا باهاش مواجه شدید ولی خیلی جدیش نگرفتید بپردازیم یکمم ماورایی طور هست این نوشته و ممکن با عقل جور درنیاد ولی می‌خوایم یکم این موضوع رو جدی تر بهش بپردازیم و بعدش تایید یا رد اونو بسپریم به خودتون.


خب احتمالا همه‌ی شما خواب می‌بینید حالا ممکن خواب بعضیاتون لامپ تصویرش سوخته باشه و صفحه سیاه ببینید ولی اکثرا آدما خواب می‌بینن و خیلی وقتا هم یادشون نمی‌مونه و خیلی وقت‌ها هم یادشون می‌مونه.

اما کجا خواب ما یه جذابیت ویژه‌ای پیدا می‌کنه؟

شده یه اتفاقی برای شما بیافته و احساس کنید که این اتفاق رو قبلا تو خواب دیده بودید؟

یا مثلا بتونید اتفاق بعدی رو از روی خوابتون پیش‌بینی کنید؟

شخص شما رو نمی‌دونم ولی این اتفاق برای خیلی از آدما می‌افته و گزارش‌های زیادی در مورد این موضوع وجود داره.

البته اگر به روح اعتقاد نداشته باشید ممکن فکر کنید توهم زدید و اینا همش خیال پردازی ذهنتون هست که داره الکی می‌گه که این صحنه برام آشنا بوده. و پیش خودتون می‌گید این منطقی نیست که وقتی جسمم مثل جنازه روی تختم افتاده بتونه برام از آینده بگه.(بازم تایید یا رد نمی‌کنیم)

خب خوش‌بختانه یا بدبختانه یه چیزایی وجود داره که ما از لحاظ علمی نه می‌تونیم اونارو رد کنیم و نه اونارو اثبات کنیم.

خب اخیرا با موضوعی مواجه شدم به اسم دوربینی روحی یا Remote Viewing یا RV براتون توضیحی که تو ویکی پدیا هستش رو اینجا می‌زارم.

اشاره به تلاش برای درک و فهمیدن یک هدف دور یا نهان از طریق حس ششم است. به این روش که سنجش با ذهن هم گفته می‌شود فرد تلاش می‌کند از طریق ارتباط ذهنی نسبت به چیز یا موضوعی که دیدن آن از لحاظ فیزیکی برای فرد غیرممکن است اطلاعات کسب کند. مشاهده از راه دور آزمایش در طول تاریخ برای عدم کنترل مناسب و عدم تکرارشوندگی مورد انتقاد قرار گرفته‌است. هیچ مدرک معتبری در این مورد وجود ندارد به‌طور عمومی این مسئله شبه‌علم قلمداد می‌شود.

خب مثلا فرض کنید کسی به شما یه نامه سری داده و شما توی گاوصندق اونو گذاشتین و مطمئنین هیچ‌کس نمی‌تونه به اون دسترسی داشته باشه اما آیا باز به نظرتون نامه امن هستش؟

خب چیزی که توی دوربینی روحی می‌گن اینه که اونا می‌تونن با استفاده از نیروی ذهن و روحشون به اون نامه دسترسی پیدا کنن این که چطوری روحشون از گاوصندق رد می‌شه رو هنوزم نمی‌دونن خودشون.

و خب اگر همچین چیزی وجود داشته باشه ما در حقیقت می‌تونیم واقعیت رو دور بزنیم.

تو مثال بالا واقعیت یه نامه داخل یه گاوصندقی بود که نفوذ به اون از نظر فیزیکی میسر نبود ولی اگر دوربینی روحی استفاده کنیم می‌تونیم به اون نامه دسترسی داشته باشیم.

البته کار‌های خفن‌تری هم می‌شه کرد اگر واقعا همچین چیزی درست باشه.

خب مثلا اگه بتونین برین و تو خواب قبل از کنکور سراسری سوالاشو ببینید پس می‌تونید رتبه 1 کشور بشید(البته یه چهار تا تستم غلط بزنید بهتون مشکوک نشن?). یا همین الان یک پوزیشن باز کنین با کراس بالا 🙂

حالا فرض کنید شما می‌خواید به یه کشور حمله کنید خب بهتره اولین کار بزنید تجهیزات نظامی اون کشور رو بترکونید ولی خب تجهیزات کجا هستش رو خود اون کشورم خیلی آدمای کمی هستن که می‌دونن ولی اگر فرض کنیم بتونیم با RV به اون اطلاعات برسیم احتمالا برنده‌ جنگ می‌شیم.

الان با خودت ممکنه بگی این مذخرفا چیه مگه می‌شه؟

خب از اولشم قرار نبود جواب این سوالتو بدم. ولی بیا یه نگاهی به پروژه استارگیت بندازیم؛

پروژه استارگیت (به انگلیسی: Stargate Project) از جمله پروژه‌هایی بود که تحت حمایت دولت ایالات متحده برای درک صحیح و نیز پتانسیلهای استفاده از پدیده‌های روانکاوی از جمله دوربینی روحی یا مشاهده از راه دور (به انگلیسی: Remote viewing) برای مقاصد نظامی و امنیت داخلی از دهه ۱۹۷۰ تا سال ۱۹۹۵ اجرا شدند.

این پروژه عمدتاً جهت تحقیقات در استفاده از این پدیده برای دیدن اتفاقات و پدیده‌های دوردست با تکنیکهای روحی نظیر تله پاتی و فکر خوانی یا نظیر آن برای مقاصد معین بنیان گذاشته شد.

از محققین آن می‌توان راسل تارگ و هل پوتاف را نام برد.

تصویر محقق راسل تارگ

اوه خب داره برگ‌ریزون (????)می‌شه یعنی اونقدرام نمی‌شه این موضوع رو ساده گرفت پس.

ولی خب چرا باید آمریکا دنبال همچین پروژه‌ای باشه؟

خب می‌گن این اتفاق وقتی افتاد که یکی از دهن‌لقای روسی به ایالات متحده‌ی آمریکا گفتش که کلی اطلاعات سری از مواضع نظامیتون داریم از این روشم بدست اومده(حالا می‌بینی الکی گفته‌ها خلاصه ودکای روسی معروفه).

و اونجا بوده که آمریکایی‌ها گفتن اگر اونا می‌تونن پس مام می‌تونیم و اومدن یه روش درست کردن به اسم CRV که مخفف Controlled Remote Viewing هستش.

یعنی ما می‌دونیم چی می‌خوایم پس اونو کنترل شده بهش دست پیدا می‌کنیم.

ترید با نیروی روح

خب می‌گن با تمرین تکنیک‌هاش شما هم می‌تونید این کار رو بکنید البته می‌گن کلی از تاجرا و تریدر‌ها هم از این تکنیک استفاده می‌کنن و آینده‌ی بازار رو می‌فهمن. اگه واقعا این طوری باشه یکم خنده دار میشه چون یعنی همه ما سر کاریم .
یک سری افراد هستند که میدونن ما چه تصمیمی میگیریم و دارن عملا جیب ما رو خالی میکنن .

ترید و پیش بینی اقتصاد با استفاده از نیروی روح

کلا کتاب زیاد هست در مورد این موضوع البتع این برای راسل هستش که معروفه تو این زمینه.

خلاصه می‌گن که این روش محدودیت فیزیکی و زمانی نداره و خب اگر واقعیت داشته باشه خیلی ترسناک می‌شه (فکر کنید مردم بتونن رنگ شرت شما رو بدون این که دیده‌باشنش بگن-شِتتت) و کافیه یکم ذهنت مریض باشه تا خطرناک‌تر هم بشه.

فعلا این موضوع رو نه تایید می‌کنم نه رد (البته گنده‌تر از مناشم نتونستن تایید یا رد کنن)

ولی موضوع جالب و البته ترسناکیه اگر انگیزه داشته باشم بیشتر در موردش مطالعه می‌کنم و می‌نویسم.

البته ما اول نوشته در مورد دیدن آینده تو خواب گفتیم و همونطور که این روش محدودیت زمانی نداره ما اگر بتونیم کنترل کنیم این کار رو می‌تونیم آینده رو ببینیم.

فعلا چیزی که هستش این هست که ما همچین چیزی رو اکثرا تجربه کردیم . اما اینکه این مسئله چقدر واقعی هست و میشه از اون توی بازار های مالی و ترید استفاده کرد در حاله ای از ابهام باقی مونده .

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×