» بررسی » پیش‌فروش بیت‌بات در ایالات متحده با پیش‌بینی BTC به 150 هزار دلار در سال 2024 افزایش یافت.
بررسی

پیش‌فروش بیت‌بات در ایالات متحده با پیش‌بینی BTC به 150 هزار دلار در سال 2024 افزایش یافت.

2024-04-15 1021

پیش‌فروش بیت‌بات ایالات متحده را طوفانی می‌کند، که توسط پیش‌بینی‌های رایج BTC تقویت می‌شود. 1 سکه در سال 2024 به 150000 دلار می رسد. 

بیت‌بات که به‌عنوان اولین ربات معاملاتی غیرقانونی تلگرام در جهان پیشتاز است، تنها در 10 هفته گذشته 1.7 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، زیرا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به بازار هجوم می‌آورند تا راه‌حل‌های معاملات ارزهای دیجیتال با کیفیت و توکن‌های کم‌ارزش‌شده را در این روند صعودی خروشان جستجو کنند.

در ادامه بخوانید تا متوجه شوید چرا رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی و امنیت برتر بیت‌بات، سرمایه‌گذاران را برای توکن BITBOT آن دیوانه کرده است.

پیش بینی بیت کوین: بیت کوین در سال 2024 به نقطه عطف 150 هزار دلاری می رسد 

در این سال، بیت کوین به بالاترین رقم تاریخ به بالای 70000 دلار رسید که به دلیل راه اندازی و موفقیت ETF های بیت کوین نقطه ای بود . این ETF ها بیت کوین را از طریق بازار سهام در دسترس سرمایه گذاران سنتی قرار داده اند و به طور قابل توجهی فعالیت خرید و قیمت بیت کوین را افزایش داده اند.

این روند صعودی، پذیرش و سرمایه گذاری نهادی رو به رشد در بیت کوین را برجسته می کند. نصف شدن بیت کوین در آینده و تایید احتمالی ETF های جدید اتریوم بر این شتاب افزوده است و برخی از تحلیلگران مسیری به سمت 150000 دلار یا حتی بالاتر را پیشنهاد می کنند.

چنین پیش‌بینی جسورانه‌ای در زمان مناسب برای Bitbot انجام می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران خوش‌بین آمریکایی شروع به استشمام کردن الماس‌های متحول کننده بازی می‌کنند.

در اینجا چیزی است که سرمایه گذاران در مورد Bitbot و توکن BITBOT دوست دارند

Bitbot یک ربات معامله گر تلگرام است که از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در شناسایی جواهرات پیش فروش امیدوارکننده و سکه های کم ارزش استفاده می کند. با ویژگی‌هایی مانند Gem Scanner و Alpha List، حاشیه سود را با یافتن جواهرات کم‌ارزش‌شده، خرید کم و فروش بالا، همه در خلبان خودکار بهینه می‌کند. 

این بلافاصله مانع ورود را کاهش می دهد و به هر کسی اجازه می دهد به راحتی مانند یک حرفه ای با چهره ساده و آشنای برنامه تلگرام خود معامله کند. این سهولت افزایش یافته احتمالاً به انفجار بازار ربات های معاملاتی تلگرام کمک می کند، به این معنی که هر دارنده BITBOT با افزایش این بازار سود خواهند برد. 

معاملات رمزنگاری خودکار با اقدامات امنیتی برای محافظت از سرمایه کاربر همراه است و بیت‌بات را در زمینه رو به رشد ربات‌های معاملاتی تلگرام متمایز می‌کند.

امنیت فقط یک ویژگی با Bitbot نیست. این پایه است. Bitbot از طریق مشارکت پیشگام خود با KnightSafe، یک چارچوب امنیتی غیرقانونی ارائه می دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کامل بر وجوه خود را تا زمان تسویه معاملات حفظ کنند. فناوری که اگر رقبای Bitbot از آن استفاده می کردند، از سرقت وجوه در حملات سایبری پرمخاطب که برای رقبای بیت بات اتفاق افتاد، جلوگیری می کرد.

همین امر در مورد فناوری‌های پیشرفته ضد MEV و ضد کشش Bitbot نیز صدق می‌کند که از کاربران در برابر هزینه‌های تراکنش متورم و پروژه‌های کلاهبرداری محافظت می‌کند. این اقدامات امنیتی، رشد بازار بیت‌بات و توانایی تسلط بر بازار را در درازمدت ترکیب می‌کند، زیرا به حذف برداشت بد بسیاری از بازار ربات‌های معاملاتی تلگرام به دلیل مسائل امنیتی کمک می‌کند.

بیت‌بات با ارائه طرح‌های اشتراک درآمد و ارجاع سودآوری که به دارندگان توکن BITBOT با سهمی از کارمزد معاملات پلتفرم پاداش می‌دهد، هدف خود را ایجاد یک جامعه قوی از معامله‌گران است. تقویت جامعه از این طریق به ایجاد پایه‌ای از پیروان وفادار کمک می‌کند که نیروی کلیدی در پمپاژ توکن BITBOT در درازمدت خواهند بود.

Bitbot price prediction: American investors are in for a treat

سفر بیت بات در سال 2024 پتانسیل قابل توجهی دارد، به خصوص زمانی که با پیش بینی خوش بینانه BTC برای رسیدن به 150 هزار دلار در هم آمیخته شود. 

بازار توکن ربات معاملاتی تلگرام که در حال حاضر کم ارزش تلقی می شود، محیطی آماده برای صعود بیت بات ارائه می دهد. ارزش بازار این بخش ویژه به بیش از 1 میلیارد دلار رسیده است و حجم معاملات آن در زمان نگارش بیش از 100 میلیون دلار است. 

10 ربات تجاری برتر هنوز هم Unibot و Banana Gun را علیرغم نگرانی های امنیتی پیرامون آنها دارند. هک Unibot منجر به ضرر +500000 دلاری شد و نقص امنیتی Banana Gun باعث شد تا توکن آن در چند ساعت بیش از 90٪ سقوط کند. این حوادث بر نیاز حیاتی به امنیت قوی در بازار ربات های معاملاتی کریپتو تاکید می کند – نیازی که بیت بات مستقیماً با مدل امنیتی پیشگام غیر حافظی خود برطرف می کند.

مسائل امنیتی همچنان مانع از آن نشد که Banana Gun به بالاترین حد خود یعنی 4 برابر قیمت راه اندازی و بیش از 60 برابر از قیمت پیش فروش اولیه خود برسد. Unibot همچنین 200 برابر قیمت پیش‌فروش اولیه خود را مدیریت کرد، که نشان می‌دهد حتی پروژه‌هایی با خطاهای امنیتی بزرگ نیز می‌توانند دستاوردهای بزرگی را به ارمغان بیاورند.

با ورود Bitbot به این چشم انداز، تصاحب حتی بخش کوچکی از این بازار می تواند منجر به دستاوردهای قابل توجهی شود و به طور بالقوه سرمایه گذاری ها را 10 برابر در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه افزایش دهد. بیت بات دارای تمام ویژگی های لازم برای رسیدن به این هدف است. 

با توجه به قیمت پیش فروش 0.0141 دلاری آن، خرید در حال حاضر منجر به افزایش قابل توجه 41.84 درصدی قیمت توکن در پایان دوره پیش فروش خواهد شد. 

With Telegram’s vast 800 million user base, only a fraction are currently tapping into trading bots. Bitbot’s advanced features, including automated crypto trading features and a user-centric approach, position it to capture a significant share of this expanding market, potentially reaching 100x growth in the longer term.

Bitbot is ready to be the king of the next great crypto niche

The undervalued Telegram trading bot market presents a golden opportunity for Bitbot to dominate, leveraging its groundbreaking security model and AI-driven tools to offer investors a secure, profitable trading experience. Especially with the bullish liftoff that AI crypto has seen recently.

As Bitbot’s presale advances rapidly, ignoring the presale now could mean missing out on the next great crypto market sector taking off.

To learn more and purchase BITBOT tokens, visit the official website.

Disclaimer: Any information written in this press release or sponsored post does not constitute investment advice. Thecoinrepublic.com and all its authors do not, and will not endorse any information on any company or individual on this page. Readers are encouraged to do their research and take any actions based on their findings and not from any content written in this press release or sponsored post. Thecoinrepublic.com and all its authors do not and will not be responsible for any damage or loss caused directly or indirectly by the use of any content, product, or service mentioned in this press release or sponsored post.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×