» بررسی » این سنگ رمزنگاری با قیمت 0.025 دلار انتظار می رود زمانی که Polygon (MATIC) به 2 دلار برسد به 2 دلار برسد.
بررسی

این سنگ رمزنگاری با قیمت 0.025 دلار انتظار می رود زمانی که Polygon (MATIC) به 2 دلار برسد به 2 دلار برسد.

2024-04-15 1022

رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال باعث تجدید اعتماد سرمایه گذاران و افزایش نقدینگی شده است. افزایش قابل توجهی در حرکت صعودی و احساسات مثبت کلی در بازار ارز دیجیتال وجود دارد . در میان این تحولات، NFT Finance (NFTFN) به عنوان یک آلتکوین امیدوارکننده ظاهر شده است و بسیاری پتانسیل رشد آن را با Polygon (MATIC) مقایسه می‌کنند. 

چشم انداز رشد Polygon در سال 2024

حرکت صعودی در بازار کریپتو تاثیر مثبتی بر قیمت چندین ارز دیجیتال از جمله Polygon داشت. علیرغم تجربه یک سال پرنوسان تاکنون، MATIC توانسته رشد 28 درصدی را طی دو ماه گذشته ثبت کند و از 0.77 دلار به 1.2 دلار رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، MATIC با ارزش بازار بیش از 9.8 میلیارد دلار با قیمت 0.99 دلار معامله می شد. 

به عنوان یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 (L2)، Polygon چندین مشکل را که شبکه اتریوم را آزار می دهد، حل کرده است. پتانسیل رشد MATIC توسط اکوسیستم پر رونق Polygon که برنامه‌های غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را تقویت می‌کند، افزایش می‌یابد. تحلیلگران کریپتو رشد بیش از 100 درصدی قیمت MATIC را حدس می‌زنند و احتمالاً به زودی آن را 2 دلار ارزیابی می‌کنند.

NFTFN سریعتر از MATIC رشد می کند؟

NFTFN، پیشرو در فضای فین‌تک web3، با پایه‌های قوی و پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد، توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. با وجود اینکه NFTFN یک توکن مرحله اولیه است، با پتانسیل رشد بسیار زیاد خود، تحلیلگران ارزهای دیجیتال را شگفت زده کرده است و برخی می گویند که رشد آن از MATIC پیشی خواهد گرفت. 

هدف NFTFN رسیدگی به چالش‌های پیرامون بازار NFT، مقابله با مسائلی مانند کمبود نقدینگی، موانع بالای ورود و غیره است. SuperNova، محصول شاخص NFTFN است که به کاربران ارائه می‌کند بدون نیاز به مالکیت NFT‌های تراشه‌های آبی، در معرض خطر قرار بگیرند. 

NFTFN در حال حاضر در مرحله اول پیش فروش خود است، جایی که معامله گران و سرمایه گذاران مشتاقانه برای خرید آن با قیمت 0.025 دلار (تامین محدود به 1 میلیارد توکن) مشتاقانه صف می کشند. در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، NFTFN بیش از 110000 دلار از طریق پیش فروش جمع آوری کرده است. کارشناسان Crypto حدس می‌زنند که چشم‌انداز رشد قانع‌کننده NFTFN آن را در مسیر رسیدن به ارزش ۲ دلاری قبل از MATIC قرار داده است. 

>> در میان اولین ها باشید! امتیازات انحصاری را از پیش فروش NFTFN دریافت کنید <<

NFTFN توسط Polygon پشتیبانی می شود

جالب است که در حالی که برخی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال پتانسیل رشد NFTFN را با Polygon مقایسه می کنند، برخی دیگر تاکید کرده اند که Polygon یکی از حامیان NFTFN است. Sandeep Nailwal بنیانگذار Polygon به همراه سرمایه گذاران دیگری مانند Dapps و Chingari بیش از 500 هزار دلار برای NFTFN جمع آوری کرده اند. 

NFTFN همچنین دارای شراکت استراتژیک با چندین رهبر صنعت، از جمله Google Cloud Platform (شریک ابری)، Binance Smart Chain and Polygon (Blockchain Partners) و OpenSea (شریک قیمت‌گذاری) است. 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×