» بررسی » گزارش: صندوق‌های تامینی TradFi به Memecoin‌ها توجه می‌کند، زیرا زیربخش به «کوین‌های فرهنگی» تبدیل می‌شود
بررسی

گزارش: صندوق‌های تامینی TradFi به Memecoin‌ها توجه می‌کند، زیرا زیربخش به «کوین‌های فرهنگی» تبدیل می‌شود

2024-04-26 0012

طبق گزارش بلومبرگ، صندوق‌های تامینی در جستجوی سودهای بزرگ‌تر تسلیم فریب ممکوین‌های رمزنگاری شده‌اند.

صندوق استراتوس مستقر در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا – با حمایت سرمایه گذاران سنگین وزن مارک اندرسن و کریس دیکسون – طبق گزارشات، با اختصاص بخشی از سبد سهام خود به dogwifhat (WIF)، که در حال حاضر بزرگترین memecoin در Solana (SOL) است، 137 درصد سود در سه ماهه اول به ثبت رساند.

شریک موسس استراتوس Rennick Pallet می گوید،

“حقیقت ناگفته این است که اگر صندوق این کار را انجام نمی دهد، افرادی که در صندوق کار می کنند این کار را انجام می دهند.”

در حالی که میم کوین‌ها اساساً به عنوان یک شوخی شروع شدند – شاید با راه‌اندازی Dogecoin (DOGE) در سال 2013 – سرمایه‌گذار می‌گوید که صندوق‌های تامینی بیشتر به ناچار این بخش را جدی‌تر می‌گیرند زیرا به طور کلی با دارایی‌های دیجیتال راحت‌تر می‌شوند.

مردم در طول زمان با این مفهوم راحت‌تر خواهند شد، نه شباهتی به اینکه مردم چگونه با ارزهای دیجیتال راحت‌تر شدند… من از شرکت‌هایی که بودجه‌های فقط میم را ایجاد می‌کنند، تعجب نمی‌کنم، همانطور که صندوق‌های فقط NFT ایجاد کردند.»

Cosmo Jiang، مدیر پورتفولیو در صندوق سرمایه گذاری دیجیتال Pantera Capital، سکه های میم را به عنوان « سکه های فرهنگی » توصیف می کند که نوعی عضویت غیررسمی در یک گروه یا جنبش را فراهم می کند.

« سکه های میم در ابتدا به وضوح به عنوان یک شوخی شروع شدند. اما در طول زمان آنها به اندازه بیش از این تکامل یافته اند. مردم شروع کرده اند به برخی از سکه های میم به عنوان سکه های فرهنگ ، آنها عضویت در یک فرهنگ یا گروهی از مردم با یک سیستم اعتقادی مشترک هستند.

جاش دی ووس، سرپرست تحقیقات در محقق CCData، خاطرنشان می کند که نقدینگی و زیرساخت در بخش memecoin به سرعت در حال تحول است و به شرکت هایی از دنیای مالی سنتی که حساسیت بیشتری نسبت به نقدینگی پایین دارند، اجازه می دهد درگیر شوند.

از آخرین چرخه، زیرساخت های اطراف میم کوین ها قوی تر شده است، با بهبود قابل توجه نقدینگی برای چندین توکن… صرافی های متمرکز بازارهای آتی پیچیده ای را برای سکه های میم پیشرو ایجاد کرده اند ، و صندوق های تامینی را قادر می سازند تا بر روی حرکات بی ثبات خود سرمایه گذاری کنند و به طور موثر خود را پوشش دهند. قرار گرفتن در معرض بیماری.”

در زمان نگارش این مقاله، DOGE همچنان بزرگترین memecoin با ارزش بازار 22 میلیارد دلاری است، اما با رقابت Shiba Inu (SHIB) با 15 میلیارد دلار و WIF با 3.2 میلیارد دلار مواجه است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×