» بررسی » آیا بالاترین محلی بیت کوین پشت سر ما مانده است؟ تحلیلگر مشهور 13 معیار BTC را برای تماشا فاش می کند
بررسی

آیا بالاترین محلی بیت کوین پشت سر ما مانده است؟ تحلیلگر مشهور 13 معیار BTC را برای تماشا فاش می کند

2024-04-12 1024

چارلز ادواردز، بنیانگذار سرمایه‌گذاری Capriole، اخیراً یک تحلیل جامع برای درک اوج ارزش بیت کوین (BTC) به اشتراک گذاشته است. ادواردز خاطرنشان می کند که به جای تعیین اهداف قیمت، ردیابی معیارهای خاص مهم است.

ادواردز چند معیار کلیدی را فهرست می کند که به ادعای او در تعیین چرخه بالای بیت کوین بسیار مهم هستند:

  1. Supply Delta + CDD 90 روزه: این معیارها امروز به صورت عمودی حرکت کردند که نشان دهنده یک چرخه بالقوه است.
  2. نرخ تورم سرمایه گذار بلندمدت: در حال حاضر در 0.5، این نرخ هنوز تا رسیدن به آستانه 2.0 راه دارد که معمولاً احتمال بالای اوج گیری چرخه را نشان می دهد.
  3. نرخ رشد هودلر: این معیار زمانی به اوج خود می رسد که سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین شروع به فروش برای کسب سود کنند. این فرآیند قبلاً آغاز شده است و چرخه‌های بالا معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که نسبت رشد هودلر به مدت 6 تا 9 ماه سقف جدیدی ایجاد نکرده باشد.
  4. معیارهای شدید بیت کوین: ارزش های بیش از حد طولانی مدت/پایه/گزینه، علامت هشدار خوبی در چرخه گذشته بود. ما اخیراً مقادیر بالایی را مشاهده کرده‌ایم، اما هنوز با آنچه در سال 2021 شاهد بودیم فاصله داریم.
  5. محدوده دینامیک NVT: این معیار که ارزش نسبی شبکه را با مقایسه تراکنش های زنجیره ای با ارزش بازار ارزیابی می کند، در حال حاضر به دلیل افزایش تراکنش های درون زنجیره ای از Ordinals در قلمرو ارزش کامل قرار دارد.
  6. کارمزد تراکنش های زنجیره ای: کارمزدهای بالای تراکنش نشان دهنده افزایش تقاضا است. کاهش دستمزد فعلی امروز ارزش تماشای دقیق را دارد.
  7. PnL خالص تحقق نیافته (NUPL): NUPL در منطقه “Euphoria” یک شاخص کلاسیک برای جوش و خروش بازار است و منطقه ای است که باید محتاط تر بود.
  8. مدت زمان 7 تا 10 سال: نهنگ‌های بزرگ اولیه معمولاً در نواحی چرخه‌ای به فروش می‌رسند. افزایش حجم هزینه شده در سال 2024 نشان می دهد که این چرخه به سرعت در حال حرکت است.
  9. نوارهای SLRV: هنگامی که نوارهای SLRV به اوج می رسد و میانگین متحرک آهسته یک روند گرد و نزولی تشکیل می دهد، چهار سیگنال خطر دریافت می شود.
  10. Dormancy Flow: امروز کاملاً نگران کننده است که Dormancy Flow به طور قابل توجهی به اوج خود رسیده است که نشان می دهد میانگین سن سکه های خرج شده در سال 2024 به طور قابل توجهی بالاتر است.
  11. درصد آدرس‌ها در سود: هر چه بیش از 95 درصد آدرس‌ها سود بیشتری داشته باشند، احتمال اوج گرفتن یک چرخه بیشتر است.
  12. مایر مولتیپل: مقادیر چندگانه مایر بالاتر از 2.5 تمام چرخه های اصلی بیت کوین را در طول تاریخ مشخص کرده است. به گفته این تحلیلگر، امروز این داده در 1.6 است، هنوز جا برای حرکت وجود دارد.
  13. نقدینگی ایالات متحده: نقدینگی بازارها را هدایت می کند. ارتباط بسیار قوی بین این نمودار و تاریخچه قیمت بیت کوین وجود دارد. ما در دو هفته گذشته علائم احتمالی اوج (محلی) را داشته ایم.

اخبار مرتبط: شرکت تجزیه و تحلیل فاش کرد: “بازار ارزهای دیجیتال کاملاً عاری از اثراتی است که در مورد سقوط FTX ایجاد کرد”

ادواردز با تاکید بر اینکه نظارت بر این معیارها بسیار مهمتر از هر پیش بینی یا هدف قیمتی است، نتیجه گیری می کند. او همچنین استدلال می‌کند که امروزه 30 درصد از معیارها در معرض خطر بالایی قرار دارند و این امر نظارت دقیق‌تر را برای یک چرخه بالا توجیه می‌کند.

*این توصیه سرمایه گذاری نیست.

Continue Reading: Is Bitcoin’s Local Top Left Behind Us? Renowned Analyst Reveals 13 BTC Metrics to Watch

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×