» بررسی » چشم انداز بازار Shiba Inu Coin پس از نصف شدن بیت کوین
بررسی

چشم انداز بازار Shiba Inu Coin پس از نصف شدن بیت کوین

2024-04-26 0011

همچنین می توانید این خبر را در BH NEWS بخوانید: چشم انداز بازار کوین شیبا اینو پس از نصف شدن بیت کوین
رویداد اخیر نصف شدن بیت کوین ، موجی از گمانه زنی ها و تحلیل ها را در جامعه ارزهای دیجیتال ، به ویژه بر شیبا اینو (SHIB) برانگیخته است. از نظر تاریخی، رویدادهای نصف شدن با حرکات بازار صعودی همراه بوده است و بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این الگو ممکن است در SHIB نیز تکرار شود. به دنبال افزایش قابل توجه 884400 درصدی پس از نصف شدن سال 2020، کارشناسان پیشنهاد می کنند که در آینده نزدیک دستاوردهای بالقوه قابل توجهی برای SHIB داشته باشد.

خوش بینی بازار و پیش بینی تحلیلگران

کارشناس بازاریابی Lucie از تیم Shiba Inu ابراز اطمینان کرده است که SHIB می تواند در کوتاه مدت از اوج قیمت 0.00008845 دلاری خود در 19 آوریل 2021 پیشی بگیرد. به نظر می رسد این خوش بینی با افزایش 350 درصدی قیمت اخیر در SHIB طی ماه گذشته تقویت شده است. علیرغم نرسیدن به اوج پیش بینی شده بلافاصله قبل یا بعد از نصف شدن بیت کوین، انتظار می رود این حرکت در هفته های آینده افزایش یابد.

تحلیل حرکت قیمت

تحلیلگران بازار به دقت تغییرات قیمت SHIB را زیر نظر دارند. رافائلا لیگو به شباهت‌های بین روندهای فعلی SHIB و الگوهای 2021 اشاره کرد که منجر به افزایش قابل توجه 1164 درصدی قیمت در 30 روز شد. بر اساس این مشاهدات، Ligo قیمت هدف بالقوه 0.00014 دلار را برای SHIB پیشنهاد می کند. به طور مشابه، تحلیلگر جاون مارکس پیش بینی می کند که بازگشت از سطح 0.00008 دلار می تواند SHIB را به رسیدن به 0.0001553 دلار سوق دهد.

بینش از سایر کارشناسان صنعت

سایر کارشناسان بازار، از جمله سرمایه گذار مشهور آرماندو پانتوجا، نیز پیش بینی های جسورانه ای را پس از نصف شدن انجام داده اند. Pantoja حدس می‌زند که SHIB می‌تواند در سناریوی صعودی مورد انتظار بازار پس از نصف شدن به 0.001 دلار برسد. با این حال، برای تحقق چنین سناریوی خوش‌بینانه‌ای، SHIB نیاز به افزایش قابل توجهی دارد که به طور بالقوه تا سال 2025 تا 3660 درصد افزایش می‌یابد.

نکات در نظر گرفته شده

  • خوش بینی لوسی برای رسیدن SHIB به ارتفاعات جدید به افزایش قیمت قابل توجه اخیر متکی است.
  • تجزیه و تحلیل رافائلا لیگو، شباهت هایی را بین مسیر فعلی SHIB و رشد چشمگیر آن در سال 2021 ترسیم می کند.
  • پیش بینی آرماندو پانتوجا، SHIB را در بالاترین قیمت بالقوه 0.001 دلار قرار می دهد که مشروط به بازار صعودی پس از نصف شدن است.

از آنجایی که SHIB همچنان توجه تحلیلگران و سرمایه گذاران را به خود جلب می کند، انتظاراتی که در حول و حوش رویدادهای نصف شده نشان دهنده آینده ای احتمالاً سودآور برای میم کوین است. با این حال، نوسانات بازار کریپتو سرمایه گذاران را ملزم می کند که آگاه و محتاط بمانند.

این پست برای اولین بار در BH NEWS ظاهر شد: چشم انداز بازار Shiba Inu Coin پس از نصف شدن بیت کوین

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×