» بررسی » قیمت LTC با وجود چالش‌های بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت
بررسی

قیمت LTC با وجود چالش‌های بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت

2024-04-11 0028

همچنین می‌توانید این خبر را در COINTURK NEWS بخوانید: قیمت LTC با وجود چالش‌های بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت
سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال شروع خوبی در ماه آوریل نداشتند، اما قیمت LTC بار دیگر از 107 دلار فراتر رفت. این آلت کوین واگرا مثبت در جهت مخالف احساسات عمومی بازار حرکت می کند. بنابراین وضعیت فعلی قیمت بیت کوین چگونه است ؟ پیش بینی های فعلی برای لایت کوین ( LTC ) چیست ؟ در اینجا آخرین پیش بینی های بازار و تفسیر LTC آمده است.

بیت کوین (BTC)

سه ماهه اول سال خیره کننده بود و شاهد بودیم که آلتکوین ها به رهبری بیت کوین به سودهای عظیمی دست یافتند. ETF های بیت کوین نقطه ای نزدیک به 12 میلیارد دلار ورودی داشتند. این رقم منحصر به جریان ورودی خالص در صرافی‌های ارزهای دیجیتال بود و همه ما نتایج آن را با هم تجربه کرده‌ایم. بیت کوین که در ماه مارس به بالاترین سطح خود یعنی 73777 دلار رسید، اکنون مقداری از جایگاه خود را از دست داده است.

دارایی های پرخطر به طور کلی در سه ماهه اول سال 2024 افزایش یافتند. شاخص S&P 500 (SPX) 10.2 درصد افزایش یافت که بهترین عملکرد سه ماهه اول خود را از سال 2019 نشان می دهد، در حالی که بیت کوین تقریباً 69 درصد افزایش یافت. در حالی که روند پیروزی 7 ماهه ادامه دارد، بخش قابل توجهی از سرمایه گذاران با نگرانی از عدم ادامه افزایش قیمت ها به طور نامحدود محتاط هستند.

اگر BTC سطح 60000 دلار را از دست بدهد، این نگرانی ها را تایید می کند. کارشناسان بلندپروازتر پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است شاهد کاهش قیمتی نزدیک به 45000 دلار باشیم.

لایت کوین (LTC)

سال گذشته، در طول دوره هاوینگ، لایت کوین بسیار قوی بود. در واقع، کسانی که می‌خواهند ضررهای موجود در سایر آلت‌کوین‌ها را جبران کنند، برای مدتی با LTC به سود قابل توجهی دست یافتند. با این حال، اخیراً درخواست محصولات مشتق برای LTC توسط صرافی Coinbase قیمت را بالا برد. این برنامه همچنین LTC را به عنوان یک کالا تأیید کرد.

در ماه مارس، LTC با رسیدن به قله های بالاتر، به رشد ثابت خود ادامه داد و دیروز تا 112 دلار افزایش یافت. با وجود فروش های بعدی، قیمت از سطح حمایت 93 دلاری بازگشت. این هفته نوشته بودیم که واکنش حمایت 93 دلاری می تواند جهت قیمت را تعیین کند.

اکنون، آستانه بحرانی برای LTC 112 دلار است و اگر بتواند بالاتر از این سطح بسته شود، ممکن است رالی را تا 120 دلار افزایش دهد. از سوی دیگر، بسته شدن زیر 105 دلار می تواند منجر به عقب نشینی به سطوح پشتیبانی اصلی 98 دلار، 93 دلار و در نهایت به 77 دلار شود.
این پست برای اولین بار در COINTURK NEWS ظاهر شد: قیمت LTC با وجود چالش های بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×