» بررسی » پیش‌بینی‌های کارشناسان با نزدیک شدن به نصف شدن رویداد بازار کریپتو افزایش می‌یابد
بررسی

پیش‌بینی‌های کارشناسان با نزدیک شدن به نصف شدن رویداد بازار کریپتو افزایش می‌یابد

2024-04-12 0018

در انتظار نصف شدن ارزهای دیجیتال در آینده، تحلیلگران بازار شروع به به اشتراک گذاشتن بینش خود کرده‌اند که تاثیر قابل‌توجهی دارد زیرا ارزش ارزهای دیجیتال روند نزولی را نشان می‌دهد. بیت کوین و همتایان آن با تشدید گمانه زنی ها در مورد آینده آنها با نظارت بیشتری روبرو هستند.

مسیرهای قیمت برای اتریوم و بیت کوین

یک چهره شناخته شده در جامعه ارزهای دیجیتال، معروف به Credible، اهداف قیمتی جسورانه ای را برای اتریوم و بیت کوین در میان احساسات غالب بازار صعودی ارائه کرده است. Credible به دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود اعلام کرده است که اتریوم در موقعیتی قرار دارد که از مرز 10000 دلار عبور کند و پتانسیل صعود تا سقف 20000 دلار را دارد. خوش بینی او برای اتریوم ارتباط نزدیکی با اعتقاد او به ظرفیت بیت کوین برای جهش دارد و احتمالاً پس از دو برابر شدن رکورد قبلی آن یعنی 69000 دلار، به اوج خود در حدود 20000 دلار می رسد. شایان ذکر است، ارزش اتریوم اخیراً در یک روز بیش از 6 درصد کاهش یافت و با قیمت 3271 دلار معامله شد و نگرانی سرمایه گذاران را برانگیخت.

انتظارات برای عملکرد XRP

Credible در ادامه پیش بینی های خود پیشنهاد کرد که XRP می تواند به ارزشی بیش از 10 دلار دست یابد. او موفقیت گذشته آلتکوین را برجسته کرد، جایی که برای لحظه ای از ارزش بازار اتریوم پیشی گرفت. Credible به سرعت کسانی را که نسبت به پتانسیل XRP شک داشتند، مورد خطاب قرار داد و شباهت هایی را بین برآوردهای خوش بینانه برای اتریوم و آنچه که بسیاری آن را یک هدف “غیر محتمل” برای XRP می دانند ترسیم کرد. در زمان تجزیه و تحلیل او، XRP 0.59 دلار ارزش داشت.

نکاتی که باید در نظر گرفته شود

  • اوج پیش بینی شده اتریوم می تواند به 20000 دلار برسد و بالاترین قیمت قبلی خود را چهار برابر کند.
  • دو برابر شدن پیش‌بینی‌شده بیت‌کوین از آخرین اوج خود حاکی از افزایش قابل‌توجه آلت‌کوین‌ها است.
  • عملکرد تاریخی XRP در بازار نشان دهنده توانایی آن در پیشی گرفتن از اتریوم در ارزش گذاری است.

برای کسانی که به حرکات کوتاه مدت چشم دوخته اند، این تحلیلگر پیش بینی کرد که بیت کوین ممکن است برای مدتی در سطوح فعلی خود تثبیت شود. وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر علاقه خرید در حال مهار کاهش بیشتر قیمت است و زمینه را برای افزایش احتمالی پس از خروج از محدوده فعلی خود فراهم می کند. در میان این پیش بینی ها، قیمت بیت کوین کاهش شدیدی را تجربه کرد و به 65615 دلار رسید که به نگرانی جامعه سرمایه گذاری کمک کرد.

این پست برای اولین بار در BH NEWS ظاهر شد: پیش بینی های کارشناسان با نزدیک شدن به نصف شدن رویداد بازار کریپتو افزایش می یابد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×