» بررسی » شیبا اینو پس از 25 درصد افزایش هفتگی در آستانه بازیابی 10 تای برتر است
بررسی

شیبا اینو پس از 25 درصد افزایش هفتگی در آستانه بازیابی 10 تای برتر است

2024-04-26 0016


تصویر جلد از طریق
U.Today
ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) با تم سگ ممکن است در آستانه بازیابی جایگاه خود در بین 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار پس از افزایش 25 درصدی ارزش در هفته گذشته باشد. 

شیبا اینو با افزایش ارزش خود، به دهمین جایگاهی که در حال حاضر در اختیار Cardano (ADA) است، نزدیک‌تر شده است که ارزش بازار آن 17.7 میلیارد دلار است.

Shiba Inu در حال حاضر با ارزش بازار 16 میلیارد دلار یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ است . طبق داده‌های فعلی، Shiba Inu ممکن است نیاز به افزایش سرمایه بازار خود به میزان 1.7 میلیارد دلار داشته باشد تا بتواند رتبه دهم را دوباره به دست آورد.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با 3.30 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 0.00002724 دلار رسید. SHIB در هفت روز 25.43 درصد افزایش یافت.

نمودار روزانه SHIB/USD، با حسن نیت: TradingView

شیبا اینو به طور پیوسته از پایین ترین قیمت 0.00002 دلار در 19 آوریل به 0.000028 دلار رسیده است. پیشرفت این سکه می‌توانست با جهش گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال، که شاهد بازگشت ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به بالاترین سطح آزمایش‌شده اخیر بوده است، باشد. 

Shiba Inu در ابتدای هفته فاش کرد که 12 میلیون دلار از شرکای اصلی VC برای راه‌اندازی بلاک چین کاملاً هممورفیک رمزگذاری (FHE) خود که با همکاری زاما توسعه یافته است، جمع‌آوری کرده است که توسط توکن TREAT آینده پشتیبانی می‌شود. 

FHE محاسبات روی داده های رمزگذاری شده را فعال می کند و این پتانسیل را دارد که حریم خصوصی و اعتماد کریپتو را تغییر دهد. این یک تغییر بزرگ بازی برای نحوه مدیریت اطلاعات شخصی و مالی خواهد بود.

این نوآوری پتانسیل رشد آتی در اکوسیستم را نشان می دهد و توسط Shytoshi Kusama، سرپرست پروژه با نام مستعار Shiba Inu، به عنوان یک نقطه عطف مهم مورد استقبال قرار گرفته است. 

لوسی ، عضو تیم Shiba Inu ، آنچه را که برای Shibarium در سال‌های 2024-2025 برنامه‌ریزی شده است، در توییتی بیان می‌کند: ShibaSwap (نسخه 1.75 و به دنبال آن 2.0)، Shibahub، Treat، ShibaEternity P2E، Shiba Inu metaverse، K9finance، Liquid Staking و لایه 3 آزمایشی. علاوه بر این، DAO های کاملاً کاربردی برای همه توکن ها در اکوسیستم شیبا در دسترس خواهند بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×