» بررسی » قیمت آیوتا در گریپ خرس ها. آیا سطح 0.3000 دلار را خواهد شکست؟
بررسی

قیمت آیوتا در گریپ خرس ها. آیا سطح 0.3000 دلار را خواهد شکست؟

2024-04-12 0021

آیوتا به‌عنوان شکلی از فناوری دفتر کل توزیع‌شده (DLT) عمل می‌کند که مدیریت داده‌های خصوصی، اجرای برنامه‌های ضد دستکاری، و تبادل بدون واسطه و مالکیت دارایی‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد.

DLTهایی مانند IOTA سابقه مالکیت توکن را در شبکه ای از گره ها نگه می دارند. در حالی که برای یک شبکه تک موجودی ساده است، DLTها نیاز به اجماع بین گره‌های مستقل دارند که نیاز به حفاظت در برابر شرکت‌کنندگان بالقوه سرکش را دارد. رویکرد منحصر به فرد IOTA آن را از سایر DLT ها متمایز می کند.

برخلاف DLT‌های معمولی که از زنجیره‌های بلوکی استفاده می‌کنند، که در آن تراکنش‌ها به بلوک‌ها گروه‌بندی می‌شوند و به صورت متوالی به هم مرتبط می‌شوند (مثل بارگیری یک واگن قطار با ماشین)، IOTA از Tangle استفاده می‌کند. این سیستم به تراکنش‌های جدید اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های قبلی را تأیید کنند، مشکل گلوگاه ذاتی فناوری بلاک چین را حذف کرده و فرآیند را ساده‌تر می‌کند.

تجزیه و تحلیل فنی IOTA Crypto

قیمت کریپتو آیوتا فشار فروش شدیدی را تجربه کرده است و قیمت آن در 18 روز گذشته 27.00 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر، قیمت در شتاب صعودی قرار دارد و با رد شدن از خط روند بالا مواجه است. اخیراً  قیمت آیوتا به زیر میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه رسیده و عملکرد منفی بیشتری داشته است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت آیوتا در قیمت 0.3049 دلار معامله می شود که با افت روزانه 6.58 درصدی روبرو شده است. عرضه در گردش 3.19 میلیارد آیوتا و ارزش بازار کاملاً رقیق شده 995.98 میلیون دلار است.

IOTA Crypto Price در مقابل تجزیه و تحلیل حجم

بر اساس نمودار سلامت قیمت و حجم، حجم معاملات از ابتدای ماه جاری اندکی کاهش و قیمت نیز کاهش یافته است. در چند روز گذشته حجم معاملات به شدت کاهش یافته و قیمت نیز اندکی کاهش یافته است. اگر حجم معاملات کاهش یابد، ممکن است قیمت به زیر خط روند سقوط کند.

IOTA Crypto Social Dominance vs Social Volume Analysis

نمودارهای تسلط اجتماعی و حجم اجتماعی در چند ماه گذشته کاهش یافته است که به این معنی است که آگاهی و اطلاعات در رسانه های اجتماعی کاهش یافته است. فرض کنید تسلط اجتماعی و نمودارهای حجم اجتماعی افزایش یابد، ممکن است بر قیمت آیوتا تأثیر مثبت بگذارد.

خلاصه

تحلیل قیمت آیوتا در کوتاه مدت نزولی می ماند تا زمانی که زیر سطوح حمایت پویا معامله شود. با این حال، اگر خریداران از قیمت ها حمایت کنند، ممکن است بازگردد. تحلیل فنی نشان می‌دهد که قیمت کریپتو در کنترل خرس‌ها است. اما اگر بازار کلی بهبود یابد، خریداران ممکن است سعی کنند قیمت را به سمت سطح بالایی سوق دهند. 

سطوح فنی

سطح پشتیبانی: 0.2930 دلار

سطح مقاومت: 0.3766 دلار

سلب مسئولیت

توجه به این نکته ضروری است که نظرات و نظرات ارائه شده در این مقاله صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی است و به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری یا سایر موارد نیست. سرمایه گذاری یا معامله در سهام دارای ریسک های ذاتی است و خوانندگان باید قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی تحقیقات خود را انجام دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×