» بررسی » شیبا اینو (SHIB) با رشد سر نیزه Shiboshis NFTs 17 درصد صعود کرد
بررسی

شیبا اینو (SHIB) با رشد سر نیزه Shiboshis NFTs 17 درصد صعود کرد

2024-04-26 0015

  • شیبا اینو (SHIB) در هفته گذشته 17 درصد افزایش یافته است.
  • رالی شیبا اینو فراتر از نشانه اصلی آن، SHIB، با توکن‌های همراهی مانند LEASH و BONE گسترش می‌یابد.
در یک تجدید حیات قابل توجه، شیبا اینو (SHIB)، سکه معروف میم ، از ضررهای اخیر بهبود یافته و در هفت روز گذشته 17 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.00002524 دلار معامله می شود. این تجدید حیات به دنبال رشد قابل توجهی در اکوسیستم شیبا اینو در سه ماهه اول سال 2024 اتفاق می افتد، به طوری که SHIB، همراه با همراهانش Doge Killer (LEASH) و Bone ShibaSwap (BONE) شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بود.

علاوه بر این، پلتفرم تجاری پرکاربرد ارزهای دیجیتال Robinhood Shiba Inu را به فهرست خود اضافه کرده است. SHIB اکنون برای مشتریان Robinhood ساکن در ایالت نیویورک در دسترس است.

چه چیزی باعث روند فعلی شیبا اینو می شود؟

راه اندازی اخیر مجموعه NFT Shiboshis عامل اصلی این رشد است. این مجموعه، متشکل از 10000 NFT منحصربه‌فرد ثبت‌شده در بلاک چین اتریوم، از توکن Shiba Inu الهام گرفته شده است و جوهر هنر کلکسیونی دیجیتال را در دنیای رمزارز در بر می‌گیرد.
Shibashis NFT Collections (منبع: OpenSea )

راه اندازی Shiboshis نقطه عطف مهمی در عرصه NFT است، زیرا استاندارد DN404 را در بر می گیرد و نشان دهنده تعهد جامعه به نوآوری و خلاقیت است. این NFTها دارایی‌های دیجیتالی متمایز را ارائه می‌کنند و مفهوم جدیدی از مالکیت و نقدینگی را از طریق توکن‌های ترکیبی معرفی می‌کنند، در حالی که مالکیت کسری را نیز تسهیل می‌کنند، بنابراین دسترسی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
  • ×